انتقاد نماینده معین از اجرای طرح فاضلاب بهداشتی در آستانه اشرفیه

349

فرخی نماینده معین آستانه اشرفیه: پیشرفت ۲۰ درصدی فاضلاب بهداشتی در آستانه پس از ۲۰ سال قابل قبول نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شلتوک ؛ رسول فرخی نماینده شهرستان های لاهیجان و سیاهکل و نماینده معین آستانه اشرفیه در جمع خبرنگاران با انتقاد از عملکرد آب و فاضلاب گیلان در ۲۰ سال گذشته گفت: طرح فاضلاب بهداشتی آستانه اشرفیه پس از بیست سال تنها ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و این موضوع به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

وی افزود: تاکنون بیش از ۹ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده و گیلان در حوزه‌های مختلف نسبت به استان‌های دیگر عقب‌ماندگی‌های زیادی دارد

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با اشاره به لایحه بودجه ، از احتمال برگشت آن به دولت خبر داد و گفت: در این بودجه پیش‌بینی روزانه دو میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه نفت در روز شده و این امر کاملاً مشخص است که تأمین منابع بودجه در دست دولت نیست.

وی افزود: به دلیل افزایش بی‌رویه قیمت‌ها برخی از مروم زیرخط فقر بوده و کشور در شرایط جنگ اقتصادی به سر می‌برد لذا بودجه ارائه‌شده توسط دولت باید علاوه بر مقاومتی بودن به فرصت های داخلی توجه جدی می‌کرد.

فرخی اضافه کرد: در بودجه ارائه‌شده توسط دولت کسری در حوزه‌های مختلف از ۱۴۷ هزار میلیارد تومان به ۳۱۹ هزار میلیارد تومان رسیده است که این امر نشان‌دهنده رشد ۱۱۷ درصدی بوده و مشکلاتی را برای کشور ایجاد می‌کند./انتهای پیام شلتوک