هشدار رییس پلیس گیلان به مسافران غیر بومی

596

رئیس پلیس راه گیلان از مردم خواست به گیلان مسافرت نکنند

به گزارش خبرگزاری شلتوک ، سرهنگ جاور صفاری صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: هم‌وطنان به گیلان مسافرت نکنند فعلا در شرایط شکننده  کرونایی هستیم و می‌تواند باعث ایجادمشکلات اساسی در منطقه و همچنین سایر نقاط باشد.

وی همچنین اظهار داشت: با وجود تمام هشدارهایی که درخصوص عدم مسافرت به هم‌وطنان داده شد اما از روز چهارشنبه شاهد ترافیک در محورهای مواصلاتی گیلان بودیم که بسیاری مجوز تردد دارند. تردد خودروهای غیر بومی در محورهای مواصلاتی گیلان نسبت به هفته های گذشته،  رشد ۱۵ درصدی  داشته است .

رئیس پلیس راه استان گیلان افزود: از عصر دیروز در محورهای خروجی به سمت تهران، رشت به امامزاده هاشم و سایر محورهای خروجی  تردد بسیار با ترافیک روان را داشتیم ، و همچنین اکنون در همه محورهای مواصلاتی استان ترافیک  روان است و همکاران ما در ۳ محور ورودی گیلان در رودبار ،آستارا و چابکسر مستقر هستند و  محدودیت‌های کرونایی را اعمال می کنند.

صفاری تاکید کرد:  دوربین‌های جاده‌ای استان نیزهمچنان در جهت رصد رانندگان فعال بوده و اقدام به اعمال قانون رانندگانی که به توصیه‌های پلیس توجه ندارند می‌کنند.

صفاری در پایان از هموطنان تقاضا کرد به گیلان مسافرت نکنند تا شرایط نارنجی گیلان بهبود یابد،چرا که افزایش ترددها می تواند منجر به بروز بحران در این استان و سایر استان ها شود./شلتوک