پیست دوچرخه سواری حق بانوان آستانه ای است

328

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شلتوک به نقل از سوت نیوز ، رضایی ، فرماندار آستانه اشرفیه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان با ذکر این مطلب خواستار همکاری شهرداری و اداره ورزش برای راه اندازی پیست دوچرخه سواری مخصوص بانوان شد.
رضایی در ادامه از عملکرد دستگاههای اجرایی در عمل به تعهدات ایجاد تسهیلات اشتغال زایی ابراز رضایت کرد و گفت: ایجاد اشتغال به میزان دوبرابر تعهد نشانه عملکرد خوب این دستگاههاست
فاطمه قاسمی ، رییس اداره ورزش و جوانان آستانه اشرفیه نیز که پیگیر آماده سازی این پیست در مجموعه ورزشی شهید کروبی آستانه بود از رییس شورای شهر تسریع روند زیر سازی پیست را خواستار شد تا اداره ورزش آسفالت آن را انجام دهد
همچنین پیشنهاد برگزاری جشنواره ورزشهای بومی محلی در هفته جوان از سوی سرهنگ نیک فطرت ،فرمانده سپاه آستانه مطرح شد که مورد استقبال قرار گرفت.
همتی ، رییس شورای شهر آستانه نیز در این جلسه حضور داشت و در پاسخ به عضوجوان ستاد مبنی بر ایجاد امنیت پارکها برای بانوان از فرماندار و سایر نهادها درخواست کرد جهت حضور دائمی نگهبان همکاری کنند، وی عنوان کرد کیوسک نگهبانی تجهیز شده و فقط نیاز به نگهبان دائم داریم.
در بخش دیگری از این جلسه روسای ادارات میراث فرهنگی،کار و صندوق امید گزارش اعطای تسهیلات به جوانان کارآفرین را ارائه کردند.
حجت الاسلام امیدی امام جمعه کیاشهر نیز در این ستاد بر اهمیت ازدواج آسان تاکید کرد و از مسئولان اجرایی خواست اقدامات عملی در این زمینه به کار ببرند.
در پایان جلسه فاطمه قاسمی از عدم برگزاری کمیسیون ورزشی شورای شهر آستانه انتقاد کرد.