آغاز فصل دو پرسمان ۱۴۰۰

334

فصل جديد پرسمان ۱۴۰۰ در فصل جديد سال از راه رسيد
پس از استقبال خوب مخاطبان و بازتابهاي زيادي که فصل اول ويژه برنامه پرسمان ۱۴۰۰ داشت سه پايگاه خبري رسمي آستان خبر، جلال شرق و شلتوک برآن شدند تا فصل دو اين برنامه ها را توليد کنند.
پخش قسمت هاي مختلف برنامه پرسمان ۱۴۰۰ در فصل دوم در روزهاي يکشنبه و چهارشنبه هرهفته و از طريق پيج هاي رسمي، کانال هاي تلگرامي و وبسايت هاي اين سه پايگاه خواهد بود آرشيو برنامه هاي پخش شده در پيج پرسمان ۱۴۰۰ و صفحه آپارات در دسترس قرار خواهد گرفت.
سازندگان پرسمان ۱۴۰۰ با دعوت از فعالان سياسي و اجتماعي آستانه اشرفيه و برخي چهره هاي نامي اين شهرستان در حوزه هاي مختلف اجتماعي همچون فرمانداران، نمايندگان مجلس و ائمه جمعه ادوار و گفتگوهايي رو در رو با آنها برخي از چالش هاي اين شهرستان را بررسي مي کنند.
فصل جديد اين برنامه تلاش مي کند در تعامل با مخاطبان، انتخاب ميهمانان و سوالاتي که بايد پرسيده شود را تعيين کنند و و انتخابات ۱۴۰۰را به عنوان يکي از موضوعات ثابت خود در نظر گرفته است.
فصل اول برنامه پرسمان ۱۴۰۰ در ۱۳ قسمت در بهمن ماه ۱۳۹۹ از پيج هاي سه پايگاه خبري آستان خبر، جلال شرق و شلتوک پخش شد و به گفتگو با تعدادي از فعالان سياسي اجتماعي اختصاص داشت./شلتوک