حجت‌الاسلام ‌والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی‌ فرد درمراسم یادواره ۳۲ شهید نیروی انتظامی آستانه اشرفیه با بیان این مطلب گفت: برای نیل به اقتصادی مولد و پویا ، لازم است زیر ساخت های اقتصادی کشور تقویت شود و منابع مالی کشور نباید به فروش نفت گره‌زده شود

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی‌فرد اضافه کرد: بدون استفاده از کارآفرینان و نظام مالیاتی صحیح و عادلانه نمی‌شود اقتصادی پویا داشت و این در سایه امنیت برای کارآفرینان و تجار فراهم می شود.

وی با اشاره به وظیفه نیروی انتظامی در جامعه بیان کرد: نیروی انتظامی علاوه بر تأمین امنیت کشور باید فضا را برای کارآفرینان و تجار فراهم کرده و باکسانی که سعی دارند به کشور ضربه وارد کنند برخورد کند.

وی همچنین اضافه کرد: در چهل‌سالگی انقلاب به سر می‌بریم و استکبار در طی این چهل سال بخصوص در دوران دفاع مقدس از هیچ تلاشی برای نابودی نظام دریغ نکرده و این شهدا بودند که با خون خود اجازه چنین کاری را به استکبار ندادند.

در این مراسم علاوه بر نوحه خوانی و سینه زنی، از کتاب فرشتگان خاکی که در مورد زندگینامه ۳۲ شهید ناجای آستانه اشرفیه است رونمایی شد، از برخی خانواده های شهدای ناجا تجلیل شد و مزار شهدای آستانه اشرفیه گلباران شد.