آغاز ثبت نام واکسیناسیون علیه کرونا افراد ۶۵ سال به بالا

267

به گزارش شلتوک به نقل از مرکز فناوری اطلاعات وزارت بهداشت ثبت‌نام واکسیناسیون علیه کرونا برای افراد بالای ۶۵ سال یعنی متولدین ۱۳۳۵ و قبل از آن در سامانه salamat.gov.ir آغاز شد. در مرحله اول، واکسیناسیون افراد ۶۸ سال به بالا با ارسال پیامک از دوشنبه آغاز می‌شود.

دکتر علیرضا رئیسی دیروز پس از جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: از دوشنبه ما از گروه ۷۰ ساله‌ها به بالا دو سال پایین خواهیم امد و ۶۸ سال به بالا‌ها را نیز واکسینه می‌کنیم. خواهش می‌کنیم عزیزانی مراجعه کنند که برایشان پیامک آمده باشد. ما مراکز تجمیعی را زیاد کرده ایم و ظرفیت تزریق واکسن در روز را بالا بردیم، اما خواهش ما این است دوستان بدون نوبت دهی مراجعه نکنند ثبت‌نام کنندگان باید حتما منتظر پیامک نوبت بمانند و مراجعه بدون نوبت به پایگاه‌های واکسیناسیون خودداری فرمایند .

معاون بهداشت وزیر بهداشت افزود: اگر واقعا به آن‌ها نوبت داده نشده است مراجعه نکنند و دو سال دو سال سن تزریق واکسن را پایین می‌آوریم و به سرعت نوبت دهی می‌کنیم و واکسیناسیون مردم انجام خواهد شد.  آقای رییسی گفت: کندی‌هایی در تأمین واکسن د اشتیم که با ورود واکسن و تولید داخل جبران می‌شود. عکس‌ها و فیلم‌هایی هم منتشر شد که در تهران بود و افراد بدون نوبت آمده بودند و به مشکل خوردند. الان ۸۰ مرکز تجمیعی تنها در تهران راه اندازی شده است و مردم می‌توانند بیایند و استفاده کنند.

مشمولین واکسن بایستی با مراجعه به سایت وزارت بهداشت به آدرس salamat.gov.ir اطلاعات خودرا ثبت و منتظر پیامک بمانند.