آیت الله رسول فلاحتی امام جمعه رشت و نماینده ولی فقیه در گیلان صبح امروز با حضور در منزل شهیدان ابوطالب و محمدحسین عزمی با مادر، همسر و فرزندان شهید ابوطالب عزمی دیدار و گفتگو کرد.

شهید محمدحسین عزمی در سال ۶۱ در خرمشهر در عملیات بیت المقدس و شهید ابوطالب عزمی در سال ۶۵ در منطقه اشنویه به شهادت رسید

وی سپس به منزل شهیدان اسماعیل و قربانعلی رنجبر رفت و با مادر و خواهر این شهدا دیدار و گفتگو کرد. شهید اسماعیل رنجبر در سال ۶۲ در ۱۳ سالگی در منطقه دهلران به شهادت رسید و شهید قربانعلی رنجبر در سال ۶۵ در منطقه شلمچه شهید شد.

آیت الله فلاحتی سپس به کیاشهررفت و در منزل ابوالشهدا مرحوم حجت الاسلام قربانعلی اسماعیلیان امام جمعه اسبق کیاشهر و پدر ۳ شهید یک آزاده و ۲ جانباز دفاع مقدس حاضر شد و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان مهدی، محمد و ابراهیم اسماعیلیان با برادران و خواهران این شهدا دیدار کرد.

شهید محمد اسماعیلیان در سال ۶۱ در منطقه عین خوش ، شهیدمهدی اسماعیلیان در سال ۶۱ در منطقه سقز وشهید ابراهیم اسماعیلایان در سال ۶۵ در منطقه عین خوش به درجه رفیع شهادت نایل شدند

آیت الله فلاحتی در حاشیه این دیدارها به خبرگزاری صداوسیما گفت:

هدف ما از این دیدارها علاوه بر ادای احترام به این خانواده های بزرگوار کسب روحیه برای تلاش بیشتر در راه خدمت به انقلاب است.

وی افزود: بسیاری از این خانواده های شهدا با اینکه بیش از ۳۰ سال از شهادت فرزندانشان می گذرد اما هنوز پرنشاط و محکم با اراده های آهنین در مسیر شهدا و انقلاب هستند

امام جمعه رشت اضافه کرد:بهترین جایی که میتوانیم روحیه انقلابی خود را تقویت کنیم همین خانواده های شهدا هستند که هرگز آرمان های امام راحل (ره) را فراموش نکردند.

آیت الله فلاحتی در پایان این سفر در حرم سیدجلال الدین اشرف حاضر شد و از این بقعه متبرکه زیارت کرد.

{gallery}571-news{/gallery}