همایش انجمن های اولیا و مربیان در آستانه اشرفیه

218

۷۵۰ هزار نفر اعضای انجمن اولیاومربیان مدارس در آماده سازی مدارس برای حضور دانش آموزان مشارکت دارند.
نورعلی عباسپور مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش در همایش انجمن های اولیا و مربیان آستانه اشرفیه با اعلام این خبر گفت: امسال که برنامه ریزی ها برای حضور دانش آموزان در مدارس انجام شده است انجمن های اولیا در دو زمینه آماده سازی فضای مدارس و آموزش های دانش آموزان و اولیا برای خودمراقبتی و رعایت شیوه نامه های بهداشتی فعال شدند.
وی افزود:در سال گذشته ۶۰ دوره آموزشی غیرحضوری برای ۱۰ میلیون نفر اولیای دانش آموزان اجراشد و برای سال تحصیلی جاری هم برنامه ریزی ها برای برگزاری این دوره ها انجام شده است.
مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش افزود: در حال حاضر ۴۰۰ مرکز مشاوره خانواده در شهرستان های کشور در زمینه مسائل تربیتی، آموزشی و اخلاقی به خانواده ها خدمات رسانی می کنند و تا پایان امسال در همه استان ها مراکز جامع خدمات مشاوره تخصصی والدین راه اندازی می شود تا بتوانند به والدین در زمینه تربیت فرزندان کمک کنند.

در این همایش محمد رحمتی مدیرکل آموزش و پرورش گیاان، محمدرضا سیرتی مدیر آموزش و پرورش آستانه اشرفیه، حجت‌الاسلام والمسلمین طیبی امام جمعه و حمید رضایی فرماندار آستانه اشرفیه سخنرانی کردند.
درپایان این همایش که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش گیلان، امام جمعه و فرماندار آستانه اشرفیه برگزار شد از ۱۰ نفر اعضای فعال انجمن های اولیا و مربیان گیلان تقدیر شد.