وی فوتبال جدی خود را زیر نظر مربی ارزشمند فوتبال آستانه اشرفیه ، محمد علی فائقی ابتدا در تیم نصر آغاز کرد و پس از مدتی به تیم برق آستانه پیوست.

ابراهیم که دوستان، خانواده و مردم شهر بصورت مستعار راجی صدایش می کنند بازی در کنار بازیکنانی چون مرحوم پیش آمددوست، مرحوم پندیدن و کریم خوش طینت را از عوامل موثر در پیشرفت خود می داند. بد پسند در سال ۶۶ به خدمت مقدس سربازی اعزام شد و در جبهه های حق علیه باطل در سال ۶۷ اسیر نیروهای بعثی های عراق شد.

وی ۲ سال و اندی از زندگی خود را در زندانهای اسرای جنگی در عراق گذراند. ۲ سالی که پر از خاطرات تلخ و سخت برای وی بود.

راجی بد پسند در سال ۶۹ پس از ۲ سال و اندی اسارت آزاد شد و به خاک دوست داشتنی میهن بازگشت.

وی دو ماه پس از بازگشت به وطن فوتبال را از نو آغاز کرد و به تیم دارائی آستانه پیوست. و در این تیم روز به روز پیشرفت کرد تا جایی که در سال ۷۰ به تیم پر آوازه و محبوب گیلان، ملوان بندر انزلی پیوست.

در این زمان راجی یکی از بازیکنان معروف گیلان شده بود بطوری که هنوز هم خاطره بازی های درخشان وی در مقابل تیم های بزرگی چون پرسپولیس و استقلال در ذهن مردم این استان باقی است.

ابراهیم پس از ۳ سال بازی های چشمگیر در ملوان و آموختن فوتبال زیر نظر مربیانی چون بهمن صالح نیا و عباس رجبی فر به دیگر تیم نامدار گیلانی سپید رود رشت پیوست. در سپید رود هم مربیان برجسته ای چون مجید جهانپور و حمید رجبی نیا آموخته های فوتبالی وی را زیاد کردند.

وی در اواخر فوتبال خود چند سالی در تیمهای صنعت چای لاهیجان و سازمان چای لنگرود هنرنمایی کرد. تا اینکه در سال ۸۰ پس از سال ها تلاش در مستطیل سبز، کفشها را آویخت و به جرگه مربیان پیوست.

راجی با مربیان زیادی در طول سال های بازیگری کار کرد مربیانی چون غفور جهانی، سرهنگ هوشنگی، مهدی خباز، پیشگاه هادیان، احمد زاده، حسن نژاد، تفضلی، خوالی و …

ابراهیم بد پسند که هم اکنون کارمند اداره دارایی آستانه اشرفیه است متاهل و دارای دو فرزند به نام های علیرضا وامیرطاها می باشد پس از فراغت از فوتبال راه ادامه تحصیل را در پیش گرفت و هم اکنون دانشجوی رشته حسابداری دانشگاه آزاد است.

برخی از مقامهای تیمی راجی بدپسند :

  1. قهرمانی دسته دوم گیلان به همراه دارایی آستانه
  2. قهرمانی دسته یک سوپر جام لیگ همراه دارایی
  3. دو دوره حضور در چهار تیم پایانی جام حذفی کشور به همراه ملوان
  4. چهار دوره قهرمانی و نائب قهرمانی فوتسال آستانه
  5. چهار دوره قهرمانی، دو دوره نائب قهرمانی و دو دوره سومی ادارات کل کشور به همراه تیم دارایی گیلان

{gallery}raji{/gallery}