برای مردم کیاشهر توقع احداث بیمارستان ایجاد نکنید

286

استاندار گیلان در در پاسخ به درخواست نماینده مجلس و امام جمعه اعلام کرد: اولویت اول در کیاشهر تجهیز درمانگاه فعلی است.
به گزارش پایگاه خبری شلتوک، اسدالله عباسی امروز در جریان بازدید از آزادسازی سواحل دریا در شرق گیلان پس از بازدید از سواحل رودسر، لنگرود و لاهیجان به کیاشهر رفت و ابتدا در نمازجمعه شرکت کرد و سپس بصورت گذری از دو کیلومتر از سواحل امیرکیاسر بازدید کرد.
در این سفر ابراهیم نجفی نماینده آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر در مجلس و حجت الاسلام والمسلمین امیدی امام جمعه کیاشهر خواستار قرار دادن طرح احداث بیمارستان کیاشهر در پروژه های سفر رئیس جمهور به گیلان شدند.
استاندار گیلان در جریان بازدید از مرکز درمانی کیاشهر گفت: برای احداث بیمارستان در بندرکیاشهر ابتدا باید زمین مناسب معرفی شود و این به عهده مسئولان شهرستان است. و تا زمانیکه مقدمات کار فراهم نشده است نباید به مردم قولی داد یا توقعی ایجاد کرد.
وی افزود: در حال حاضر اولویت ما تجهیز و استفاده از حداکثر ظرفیت همین مرکز درمانی است و فرماندار شهرستان موظف است هرچه سریعتر نسبت به بررسی ظرفیت ها و کمبودهای اورژانس و مرکز درمانی کیاشهر اقدام کند و در صورتیکه با کمبودهایی مواجه شد از ظرفیت استانداری برای جبران آن استفاده می کنیم.
بندر کیاشهر از بخش های تابعه شهرستان آستانه اشرفیه است که با وجود داشتن ظرفیت شهرستان شدن از داشتن بیمارستان محروم است./انتهای پیام