حمایت فرماندار از مدیران آستانه اشرفیه

229

فرماندار آستانه اشرفیه در نشست شورای اداری، فعالیت مدیران ادارات را جهادگونه توصیف کرد
به گزارش پایگاه خبری شلتوک، حسین ذاکر استقامتی در نخستین نشست شورای اداری شهرستان آستانه‌اشرفیه گفت: تحقق شعار سال توسط مقام معظم رهبری باید به یکی از اولویت‌های مسوؤلان تبدیل شود و همه دستگاه‌های اجرایی باید برنامه‌های عملیاتی خود را در حیطه شعار سال به فرمانداری ارائه دهند.
وی افزود: برنامه ریزی ها باید طوری طراحی شود که موانع موجود برای تحقق شعار سال رفع شود و مدیران دستگاه‌ها برنامه تحولی خود را در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان و احصای موانع قانونی موجود و در اختیار قانون‌گذاران قرار دهند تا قانون‌گذاران نسبت به رفع موانع موجود کارسازی کنند.
وی با اشاره به مشکلات مطرح شده توسط نماینده شهرستان گفت: متاسفانه اعتبارات آستانه اشرفیه فقط از دو منبع تأمین می شود در حالیکه بسیاری از شهرستان هایگیلان علاوه بر این منابع از منبع نفت و گاز هم به عنوان مناطق محروم بهره مند می شوند.
وی افزود: آستانه اشرفیه در ابتدای سال ۱۴۰۰ شهرستان هشتم در تخصیص اعتبارات بود اما در هنگام تخصیص اعتبار، بدلیل اینکه فقط از دو منبع اعتبار داشتیم از بین ۱۷ شهرستان گیلان، سیزدهم شدیم و این نشان می دهد که شاخص های توزیع اعتبارات در مجلس باید تغییر کند.
استقامتی افزود: توسعه همه جانبه، معاضدت همه قوا را می خواهد و مدیرانی که با کمبود اعتبارات و زیرساخت های ضعیف در حال حاضر در این شهرستان کار می کنند فعالیت جهادگونه دارند و شایسته عنوان ترک فعل نیستند.
فرماندار اضافه کرد: همه مدیران به دنبال خدمت به مردم و تحقق منویات مقام معظم رهبری هستند و من هروقت احساس کنم کسی کوتاهی می کند برایش ترک فعل اعلام می کنم اما باید انتظاراتمان به اندازه بضاعتمان باشد./انتهای پیام