نام نویسی آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی

232

آموزش و پرورش گیلان از ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی متوسطه دوم، از سی ام فروردین خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری شلتوک؛حمید آقاجانی سرپرست معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش گیلان گفت : دانش آموزان علاقمند پایه نهم ، از روز سه شنبه، ۳۰ فروردین تا روز شنبه، ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ به سامانه اینترنتی sanjesh.giledu.ir مراجعه و در این آزمون ثبت نام کنند.
وی با اشاره به انجام همه مراحل ثبت‌نام، اعلام نتایج آزمون، درخواست تجدید نظر و دریافت پاسخ آن، در این سامانه، افزود: هر داوطلب می‌تواند یک رشته تحصیلی شامل ریاضی فیزیک، علوم تجربی، ادبیات و علوم انسانی و علوم و نام نویسی آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی در سایت سنجشمعارف اسلامی را در برگه ثبت نام، انتخاب کند.
سرپرست معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی، ساعت ۹ روز جمعه، ۳ تیر ۱۴۰۱ در گیلان همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد، گفت: کارت ورود به جلسه آزمون، حداقل ۳ روز قبل از تاریخ برگزاری آزمون، از طریق سامانه ثبت نام در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.
حمید آقاجانی تاکید کرد: مبلغ ثبت نام برای شرکت در این آزمون ۴۰۰ هزار ریال است که هنگام ثبت نام به صورت اینترنتی دریافت می‌شود و به جز این مبلغ، دریافت هرگونه وجه دیگری ممنوع است./انتهای پیام