استقلال به دنبال نژاد مهدی و فرشید اسماعیلی

198
مدیران باشگاه سپاهان در حال انجام مذاکرات جدی با مدافع فصل گذشته این تیم هستند.
محمد نژادمهدی بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان در حال حاضر بازیکن آزاد است. این بازیکن هفته گذشته با پیشنهاد باشگاه استقلال مواجه شد، ولی هنوز با این باشگاه توافقی نداشته است.
این در حالی است که باشگاه سپاهان در چند روز گذشته مذاکراتی جدی و فشرده با نژادمهدی انجام داده و بر همین اساس یکی از مسئولان سپاهان خبر داد که توافقات مثبتی برای ادامه این همکاری شکل گرفته است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد نژادمهدی به‌زودی قراردادش را با سپاهان تمدید خواهد کرد.
سپاهانی‌ها برای تقویت خط دفاعی این تیم در حال مذاکره با آرمین سهرابیان مدافع فصل گذشته گل‌گهر نیز هستند. البته طرفین در مورد برخی از مفاد قرارداد با یکدیگر اختلاف دارند.
گفته می شود سهرابیان هم یکی از گزینه های مد نظر استقلال است.
باشگاه استقلال همچنین مذاکرات خود را برای جذب فرشید اسماعیلی با این بازیکن آغاز کرده است.
فرشید اسماعیلی هافبک خلاق و سابق استقلال در تابستان گذشته از این تیم جدا شد و در انتقالی غیرمنتظره به العربی قطر پیوست. این بازیکن یک فصل را به عنوان جانشین مهرداد محمدی به میدان رفت و عملکرد قابل قبولی را نیز از خود ارائه داد.
با این وجود، او در پایان قراردادش با العربی از این تیم جدا شد و چند روزی است که تمریناتش را در تهران و مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می کند تا بتواند ضمن حفظ آمادگی خود، برای فصل جدید با تیمی در لیگ برتر استارت بزند./شلتوک