سرانجام افزایش حقوق بازنشستگان عملیاتی شد

140

یک نماینده مجلس گفت: افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در مرحله عملیاتی شدن است.

پس از گذشت حدود ۵ ماه به نظر می‌رسد بالاخره دولت تصمیم نهایی در رابطه با افزایش حقوق بازنشستگان را گرفت، تا جایی که سرپرست وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از اتخاذ تصمیم برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی خبر داد.

ظاهرا ماراتن مطالبه بازنشستگان و کارگران برای اجرای مصوبات شورای عالی کار و مصوبه هیات امنای سازمان تامین اجتماعی هم در خصوص افزایش مستمری بازنشستگان و هم در خصوص اجرای مصوبه حق مسکن کارگران در نقطه پایانی قرار دارد.

علی حدادی گفت: رفاه و تأمین اجتماعی از جمله شاخص های مهمی است که با تکیه بر آن می توان کیفیت عادلانه بودن جوامع را مورد ارزیابی قرار داد و این امر مستلزم هدف گذاری وبهره مندی ارائه بهبود خدمات و توجه جدی به مردم عزیز می باشد .

سخنگوی کمیسیون امور داخلی و شوراهای اسلامی مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در مرحله عملیاتی شدن است که این امر سرعت بخشیده شود .

علی حدادی روز چهارشنبه در دیدار با رییس سازمان تامین اجتماعی کشور افزود: رفاه و تأمین اجتماعی از جمله شاخص های مهمی است که با تکیه بر آن می توان کیفیت عادلانه بودن جوامع را مورد ارزیابی قرار داد و این امر مستلزم هدف گذاری وبهره مندی ارائه بهبود خدمات و توجه جدی به مردم عزیز می باشد ./شلتوک

منبع : اقتصاد نیوز