شکایات مردم از فرار مالیاتی پزشکان بلای جانشان شد

411

اختصاصی شلتوک _ طبق شنیده ها صبح امروز هیاتی متشکل از نمایندگان دادستانی ،مسئولین و کارشناسان امور مالیاتی و بهداشت و درمان گیلان در ادامه رسیدگی به شکایات مردمی از تخلفات مالیاتی پزشکان در بازدید از چند مطب پزشکی در رشت با تخلف آشکار یکی از پزشکان متخصص روبرو شدند.

در بازدید از این مطب که شکایات مردمی زیادی متوجه آن بود  ، با شهادت عینی بیماران مبنی بر اصرار منشی برای دریافت پول نقد آن هم با مبالغ بالایی  اقدام به توقیف دفاتر و مدارک رایانه ای موجود در مطب نمودند.

در چند ماه اخیر و پس از ثبت کارتخوان ها در سامانه امورمالیاتی، بارها توسط نظام پزشکی و اداره امور مالیاتی به پزشکان مبنی بر استفاده از کارتخوان و فراهم کردن آسایش مردم تذکر داده شده بود که متاسفانه تعدادی از پزشکان جهت فرار مالیاتی مبالغ بالایی را به صورت نقد یا کارت به کارت از بیماران دریافت میکنند.

اداره امور مالیاتی گیلان چند وقتی است در راستای مبارزه با فساد اقتصادی ، پولشویی و فرار مالیاتی اقدامات جدی در راستای رسیدگی و نظارت شدید بر اصناف انجام داده است و رسیدگی های ناگهانی و سرزده از شرکتها و مطبهای پزشکی نمونه این اقدامات می باشد.

شایان ذکر است شهروندان گرامی می توانند با شماره گیری ۱۵۲۶  و یا مراجعه به سامانه سوت زنی امور مالیاتی به آدرس intamedia.ir  نسبت به گزارش تخلفات مالیاتی اقدام نمایند./شلتوک