آیین رونمایی از اپلیکیشن و دفتر خبری آوای دیار ما

237

دفتر خبری   آوای دیار ما عصر پنجشنبه چهاردهم مهر ماه همزمان با آغاز ولایت امام زمان (عج) ، افتتاح شد.

در این مراسم که در محل دفتر رسانه ای پایگاه اطلاع رسانی آوای دیار ما در خیابان نهم دی آستانه اشرفیه برگزار شد ، نجفی ، نماینده مردم آستانه در مجلس شورای اسلامی ، حبیب پور رییس شورای شهر و قربانی عضو شورای آستانه و نیز مدیران مسئول پایگاههای خبری رسمی شهرستان ، خبرنگاران و فعالان مجازی نیز حضور داشتند.

در این آیین علیرضا کارگر ، مسئول کانون مطبوعات آستانه اشرفیه بخشی از مشکلات فعالان رسانه ای را عنوان کرد و از مسئولان خواست به مشکلات معیشتی خبرنگاران رسیدگی کنند. همچنین وی در ادامه از عدم تاب آوری مسئولان انتقاد کرد و گفت: ” خبرنگاران در حقیقت شهروندان دغدغه مند جامعه هستند و مهمترین هدف آنان بهبود وضعیت شهرستانی است که در آن زندگی و فعالیت می کنند و بر این اساس مسئولان بایستی آستانه تحمل خود در برابر انتقاد را بالا ببرند تا به کمک هم به پیشرفت شهرستان کمک کنیم”

همچنین در این مراسم نجفی ، نماینده شهرستان ، ضمن تاکید بر لزوم تعامل مسئولین و رسانه ها گفت: ” خبرنگاران با انتقادهای سازنده خود می توانند به مسئولین کمک کنند تا نقاط ضعف و قوت شهرستان را بهتر شناسایی کنند و نیز با اطلاع رسانی مطلوب به ارتقای سطح آگاهی مردم یاری رسانند.”

وی در ادامه عنوان کرد که به صورت جدی پیگیر اختصاص ساختمان مناسب برای خانه مطبوعات و نیز مطالبات معیشتی خبرنگاران خواهد بود.

شایان ذکر است در این مراسم اپلیکیشن آوای دیار ما نیز رونمایی شد که برای دریافت آن می توانید به سایت diyarma.ir مراجعه نمایید.

پایگاه اطلاع رسانی آوای دیار ما در سال ۸۹ و به مدیر مسئولی شهرام محمدپور مجوز خود را از وزارت ارشاد دریافت نموده است و در زمینه اطلاع رسانی شهرستان آستانه اشرفیه مشغول فعالیت می باشد.