فرماندار آستانه اشرفیه در کمتر از یک سال عوض شد

394

در نشست شورای اداری آستانه اشرفیه خسرو آرنگ به عنوان سرپرست فرمانداری آستانه اشرفیه معرفی شد.
نشست شورای اداری آستانه اشرفیه عصر امروز با حضور حسین مصطفی پور معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد و خسرو آرنگ به عنوان فرماندار جدید آستانه اشرفیه معرفی شد.
در این مراسم از فعالیت های حسین ذاکر استقامتی که ۱۱ ماه فرماندار آستانه اشرفیه بود تقدیر شد.
حسین ذاکر استقامتی نهم دی ماه پارسال با معرفی دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان و با حکم وزیر کشور به عنوان بیست و یکمین فرماندار در آستانه مشغول به کار شد.
عملکرد ذاکر استقامتی در ۱۱ ماه تصدی پست مهم فرمانداری به نحوی بود که بنابر نظر بسیاری از صاحبنظران یکی از ضعیف ترین فرمانداران ۲۵ سال اخیر این شهرستان به حساب می آید، تا حدی که دکتر اسدالله عباسی مجبور شد در کمتر از یکسال گزینه ای را که خودش معرفی کرده بود عزل و خسرو آرنگ را با حفظ سمت مدیرکلی دفتر شهری و امور شوراهای استانداری به عنوان سرپرست فرمانداری آستانه منصوب نماید.
تعویض فرماندار آستانه اشرفیه یکبار دیگر آدم را به یاد این جمله معروف می اندازد که «آستانه اشرفیه آزمایشگاه مدیران تازه کار گیلان است»، جمله ای که نشان از یک رویه نادرست در گیلان دارد که برخی مدیران تازه کار و نابلد را درآستانه اشرفیه منصوب می کنند تا اگر مدیر موفقی بود ارتقاء دهند یا به شهرستان های دیگر ببرند و اگر ناموفق بود با گزینه دیگری جایگزین کنند.
حال باید منتظر ماند و دید تا خسرو آرنگ فرماندار جدید آستانه اشرفیه هم که بدون تجربه فرمانداری به این شهرستان آمده است در پایان ماموریت خود شامل ارتقاء خواهد شد یا با گزینه دیگری جایگزین می شود.