قهرمان لیگ برتر گیلان در کیاشهر مشخص شد

162

تیم شهید املاکی لنگرود با تساوی برابر پارس بندر کیاشهر به قهرمانی بیست و دومین لیگ‌برتر فوتبال گیلان دست یافت

به گزارش پایگاه خبری شلتوک به نقل از سوت نیوز: در حالی هفته بیست و دوم جام گیل آغاز شد که تا پایان هفته بیست و یکم دو تیم شهید املاکی لنگرود با ۴۶ امتیاز و شهرداری رضوانشهر با ۴۴ امتیاز  به ترتیب اول و دوم جدول بودند.

در هفته پایانی شهید املاکی لنگرود در کیاشهر به مصاف پارس پایین رودپشت رفت و ساحل آستانه اشرفیه میهمان رضوانشهر شد تا این دو بازی تکلیف قهرمان را مشخص کند.

در این بازی ها ابتدا پارس پایین رودپشت بندر کیاشهر در اوایل بازی پیش افتاد و بازی به همین نتیجه تا پایان نیمه اول ادامه یافت تا با توجه به برد رضوانشهری ها در نیمه اول مقابل ساحل آستانه اشرفیه در یک قدمی قهرمانی بایستند.

در نیمه دوم شهید املاکی به حملات خود افزود تا توانست در دقیقه ۵۵ یک پنالتی بگیرد و توسط رضا عدالت پناه به گل تساوی برسد و قهرمانی را پس بگیرد.

بازی با همین نتیجه تا پایان پیش رفت تا تیم شهید املاکی لنگرود حتی با توجه به برد دو بر صفر شهرداری رضوانشهر مقابل ساحل آستانه اشرفیه‌ با ۴۷ امتیاز هم امتیاز با شهرداری رضوانشهر و به دلیل  برد در بازی رودرو به مقام قهرمانی بیست و دومین دوره جام گیل برسد و به دسته سوم فوتبال کشور راه پیداکند.

در پایان رقابت های جام گیل تیم ساحل آستانه اشرفیه با ۳۴ امتیاز سوم شد و پارس پایین رود پشت با ۲۵ امتیاز و باتوجه به تفاضل گل کمتر و دخانیات گیلان با ۱۴ امتیاز به دسته پایین تر سقوط کردند.

سهیل پور بخش مهاجم شهرداری رضوانشهر هم با ۱۵ گل به عنوان آقای گلی بیست و‌دومین دوره جام گیل رسیدند و تیم پارس پایین رودپشت به عنوان تیم اخلاق انتخاب شد./شلتوک