مردم گیلان “درمانده” را در خیابان دیدند

نمایش درمانده منتخب جشنواره تئاتر رضوی در شهرهای مختلف گیلان به اجرا در می آید.
به گزارش شلتوک، نویسنده ی این نمایش که کاری از گروه تی تی آستانه اشرفیه می باشد، محمدرضا جعفری لفوت است  و کارگردانی این اثر را میلاد حسین زاده به عهده دارد.
همچنین در این نمایش امید کفشدار جلالی و محمدرضا پور علی و جلال ندیمی به ایفای نقش پرداختند و موسیقی این نمایش نیز به عهره احمد الفتی و صالح بهشتی می باشد.
سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی ۲۵ فروردین تا ۲۵ اردیبهشت با اجرای عموم نمایش‌های عنوان شده در استان محل تولید برگزار  شد و اختتامیه جشنواره در مشهد مقدس خواهد بود.
علی محمد رادمنش دبیر سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی پیشتردر این باره گفته بود : سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی از امروز یکم اردیبهشت با اجرای نمایش لکه های پاک از استان زنجان آغاز می شود و جشنواره تا پایان ۳۱ اردیبهشت ماه با اجرای عمومی در ده استان کشور ادامه خواهد داشت.
به گفته وی، اجرای گروه ها از ۱۰ استان با اجرا در استان محل تولید خواهد بود که بر این اساس اجرای گروه منتخب استان گیلان در شهرهای فومن، لاهیجان، لنگرود، آستانه اشرفیه، رشت و صومعه سرا خواهد بود.
همچنین آیین اختتامیه سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی در تاریخ ۲۹، ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت با حضور ۱۹ کارگردان جشنواره، همزمان با اختتامیه بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) به میزبانی شهر مشهد مقدس برگزار می‌شود.
شایان ذکر است نمایش “درمانده ” یکی از ۱۸ اثر راهیافته به مرحله ی نهایی اجرای عمومی خیابانی جشنواره است/شلتوک

لینک کوتاه خبر:

https://shalltook.ir/?p=8476

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پیشنهادی: