اختتامیه دوره فن بیان و سخنوری در آستانه اشرفیه

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شلتوک؛ در این دوره آموزشی ۵۱ هنرجو در ۲۴ جلسه ، زبان بدن، رفع خجولی، بداهه پردازی، متقاعدسازی، هنرجذب مخاطب، و غلبه بر اضطراب را تحت مربیگری مرتضی عالم فراگرفتند.

در مراسم اختتامیه مریم درنه، معصومه نجف پور، مهرداد شاملی، الهه چاوشی، محدثه حسنی، ریحانه یوسفی نژاد، غزل رضوی و فاطمه طالعی، ۸ هنرجوی برگزیده دوره برا حاضران در اختتامیه اجرا کردند که در پایان با آرای حاضران در سالن، غزل رضوی، مریم درنه و معصومه نجف پور به ترتیب اول تا سوم شدند.

در این آیین رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستانه اشرفیه گفت: ما بیشتر وقت خود در زندگی را به حرف زدن و ارتباط داشتن با دیگران مثل اعضای خانواده و فامیل، دوستان، معلمان، همشاگردی ها، همکاران سپری می‌کنیم، و شاید کمی عجیب باشد که با این وجود زمان کمی را صرف آموختن چگونه صحبت کردن و چگونه گوش دادن می‌کنیم.

مرتضی عالم مربی این دوره آموزشی و از مجریان توانمند گیلان هم در این مراسم گفت: مهارت، پایه و اساس هر کاری در جامعه می‌باشد و سخنوری مهارتی بسیار مهم در جهت ارتقاء تعاملات ارتباطی در جامعه است.

مدیر خانه بیان افزود:در این دوره آموزشی ۵۱ هنرجو دوره های مقدماتی، پیشرفته و تخصصی فن بیان را گذراندند که استعدادهای خوش آتیه ای در بین آنها وجود دارد.

{gallery}707-news{/gallery}

لینک کوتاه خبر:

https://shalltook.ir/?p=637

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پیشنهادی: