بهبودی بیش از ۲هزارو ۲۰۰ بیمار تنفسی در گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شلتوک ؛ نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در مقابله با کرونا در گیلان گفت:

در ١۵ روز گذشته تعداد بیماران ورودی به مراکز درمانی استان به دلیل مشکلات حاد تنفسی چهار هزار و ۵۴٩ نفر بوده که خدمات لازم را دریافت کردند و از این تعداد ٢ هزار و ٢۶١ نفر بهبود یافته و مرخص شده اند.

دکتر محمد حسین قربانی افزود : بر اساس گزارش ها تا ۱۸ اسفند در مجموع یک هزار و ٧٩٣ بیمار در این رابطه در بیمارستان های گیلان بستری هستند، در این میان٢٠٠ نفر فوتی داشتیم که عمده آنها دارای عفونتهای تنفسی بودند اما بدون مشخص شدن نتیجه آزمایشات و کیت های تشخیص نمی توان علت فوت آنها را بیان کرد .

دکتر قربانی استفاده از ظرفیت خیرین و مردم را  از جمله ضرورت ها و برنامه های مدیریت و مقابله با کرونا در استان عنوان و اضافه کرد: ۱۵ هزار کیت تشخیصی کرونا توسط خیرین شرق گیلان مقیم آلمانتامین شده که با هماهنگی های انجام شده به زودی به استان وارد می شود.

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت تأکید کرد: اگر مردم همکاری کنند در این شرایط می توانیم ظرف یک هفته حلقه اتصال ویروس را قطع می کنیم در غیراینصورت با بسیج تمامی امکانات اعم از بسیج، ارتش، سرباران خط مقدم و غیره جوابگو نخواهیم بود بنابراین همکاری مردم بسیار اهمیت دارد./انتهای پیام شلتوک

لینک کوتاه خبر:

https://shalltook.ir/?p=1061

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پیشنهادی: