چگونه به قطع یارانه اعتراض کنیم حتی پس از رسیدگی به شکایات
وزیرکار،رفاه و تامین اجتماعی :
دو درگاه و سامانه ما برای شکایت همچنان فعال هستند.
آن دسته از افراد که یارانه نگرفتند افرادی هستند که به دلایل دیگر از قبل یارانه نداشتند یا به هر دلیلی یارانه آنها قطع شده بود که ممکن است جزو دهک دهم باشند یا نباشند که این افراد جاماندگان یارانه هستند و باید به سامانه سازمان هدفمندی یارانهها که بزودی شروع به کار میکند مراجعه کنند.
آن دسته از افراد که یارانه نگرفتند افرادی هستند که به دلایل دیگر از قبل یارانه نداشتند یا به هر دلیلی یارانه آنها قطع شده بود که ممکن است جزو دهک دهم باشند یا نباشند که این افراد جاماندگان یارانه هستند و باید به سامانه سازمان هدفمندی یارانهها که بزودی شروع به کار میکند مراجعه کنند.
حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در چهار روز اجرای طرح جدید یارانه ای دولت ۲ میلیون تماس و مراجعه به سایت انجام شده و اعتراضات یک میلیون و ۵۰ هزار نفر ثبت شده که در حال بررسی است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: گروههای پاسخگویی وزارت مردم به صورت شبانهروزی پاسخگوی درخواستها و سوالات خانوارها درباره عدالتبخشی به پرداخت یارانهها هستند.
«حجت الله عبدالملکی» درخصوص بازدید روز گذشته «محمد مخبر» معاون اول رئیس جمهور از سامانه تلفنی رسیدگی به شکایات و سوالات مردمی در اجرای طرح «مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها»، اظهار داشت: اجرای این طرح ملی سوالات و دغدغههایی را برای مردم به وجود آورد که نیازمند شفافسازی و همراهی همهجانبه است.
عبدالملکی بیانداشت: همزمان با پرداخت این یارانه برای مردم، تیمهای پاسخگویی به سوالات مردم در سامانه تلفنی مستقر شدند.
وی بر بهروز رسانی و پشتیبانی از سامانه تاکید کرد و گفت: در چهار روز اجرای طرح ۲ میلیون تماس و مراجعه به سایت انجام شده و اعتراضات یک میلیون و ۵۰ هزار نفر ثبت شده که در حال بررسی است.
سامانه ۶۳۶۹ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای راهنمایی و پاسخگویی مردمی که از دریافت یارانه ها در طرح جدید دولت جا مانده اند و سایر سوالات یارانه ای، در سه شیفت و با ۱۲۰ اپراتور که از جامعه معلولان کشور هستند.
افراد می توانند برای ثبت شکایت ها به سایت حمایت معیشتی به آدرس https://hemayat.mcls.gov.ir و تلفن گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ مراجعه کنند.