این البته اولین جلسه رسمی مجید همتی عضو جدید شورا هم بود و مهمترین مصوبه این جلسه هم این بود که مسئولیتهای کمیسیونهایی که نجفی عهده‌دارشون بود و البته منصب نایب رئیسی شورا هم به صورت موقت به مجید همتی سپرده شد تا بعد از استعفای تیغ‌نورد این مسئله موشکافانه تر بررسی بشه و با حضور نورحسینی رای گیری انجام بشه…البته اگه تیغ‌نورد استعفا بده!!! فعلا که تاریخ دقیقی برای بررسی استعفاش تعیین نکرده و هی امروز و فردا میکنه شایدم هنوز روز خوش یمنی پیدا نکرده، باید دید سرنوشت سکان کشتی شورا تو هفته‌های آینده چی میشه.
تو این جلسه شورا یه تصمیم مهم دیگه هم مصوب کرد و اون تصویب فسخ قرارداد با شرکت سنگرسازان کوثر کویر قم بود این همون شرکتیه که پارسال با حرف و حدیث‌های فراوان قرار بود سرمایه‌گذار طرح حرم بشه و ظاهرا به تعهداتش پایبند نبوده و تقاضای فسخ قراردادش به دادگاه ارجاع شده و دوباره طرح حرم هم مثل پل آرزوها به آغوش پر مهر پروژه‌های نیمه تمام آستانه بازگشت.
راستی یه خیابون ۱۶متری جدید الاحداث هم که از کارهای خوب شهردار فعلی و شورای پنجم هست و خیابان اهل‌بیت روبه خیابان آقا سید حسن پیوند میده و شهردار با جدیت و سرعت داره آبادش میکنه هم تو این جلسه نامگذاری شد، این خیابون که قبلا بن‌بست۵  اهل‌بیت بود حالا باید خیابون شهروند نامیده بشه!