در امتداد رودخانه سپید رود ، جایی که رود خانه از شهر آستانه اشرفیه عبور میکند پارکی جنگلی و ساحلی واقع شده است که از قدیم به پارک ساحلی شهرت یافته است .

از سمت رشت که وارد آستانه اشرفیه می شوید در کنار پل ورودی شهر از سمت چپ خیابان  می توانید وارد پارک شوید . این پارک که وسعتی حدود  ۱۲  هکتار دارد با وجود درختان کهن سال و ترکیب گیاهان خودرو وکاشته شده مکانی بسیار فوق العاده برای گذراندن یک شب رویایی است ، چراکه علاوه بر تجمیع مواهب طبیعی جنگل و ساحل سپیدرود در کنار هم از امکانات اسکان خوبی نیز بهرمند است . این پارک دارای ده باب کلبه جهت اجاره وتعداد زیادی سکو جهت کمپینگ می باشد ، و امکانات رفاهی نظیر سرویس بهداشتی مناسب  ، نمازخانه ، فروشگاههای مواد خوراکی ،آلاچیق ها ، غذاخوری و رستوران سنتی می باشد  به دلیل وجود نگهبان وگشت زنی دائم پلیس از امنیت خوبی نیز برخوردار است .

در کنار این امکانات وجود پارک بازی ، شهر بازی سرپوشیده ، زمین والیبال ، دستگاه های ورزش همگانی ،میز های تنیس روی میز ،  یک زمین بازی پینت بال، مینی گلف وخانه روستایی بسیار زیبا سبب اقبال خانواده ها به گردش و اقامت در این پارک گشته است .

شما می توانید با اقامت در این پارک علاوه بر استفاده از زیبایی طبیعت و درختان وگلهای بسیار زیبای بومی گیلان وگردش در ساحل رودخانه سپیدرود زیبا از امکانات تفریحی این پارک نیز در کنار خانواده بهره ببرید ، اضافه بر این در این پارک یک خانه روستایی بسیار زیبا احداث گردیده است که علاوه بر احیای فرهنگ بومی گیلان ، به همت جمعی از هنرمندان شهر با اجرای برنامه های فرهنگی و ایجاد کتابخانه فرهنگی هنری محیطی هنری در کنار دیگر تفریحات پارک به وجود آمده است

از طرفی فرزندان خانواده در پارک بازی و شهربازی های پارک لذت وافی را می برند ، بزرگتر ها می توانند در کنار ساحل به آرامش دست یابند ، خانم ها می توانند در بازار دست فروشان چرخی بزنند و درنهایت خانواده در یکی از غذاخوری ها کباب های معروف آستانه را نوش جان کنند وشب هنگام در یکی از سوئیت های پارک اقامت رویایی با آواز مرغ شباهنگ و جریان مداوم سپیدرود را در محیطی امن وآرام وارزان قیمت تجربه کنند.