به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شلتوک ؛ حجت الاسلام والمسلمین احمد طیبی امام جمعه آستانه اشرفیه دربخشی از خطبه های نماز جمعه دیروز با اشاره به انتخاب نماینده معین برای آستانه اشرفیه گفت: پس از ارتحال نماینده منتخب (دکتر محمد علی رمضانی) طبق قانون مجمع نمابندگان استان یکی از نماینده‌ گان استان گیلان را بعنوان نماینده معین شهرستان آستانه اشرفیه به هیات رئیسه معرفی می کند وهیات رئیسه هم برای او حکم می زند تا امور مربوطه را انجام دهد. توقعی که از مجمع نمایندگان محترم استان و رییس محترم آن داشتیم این بود که از مسئولین شهرستان ، معتمدین و خانواده نماینده منتخب نظرخواهی می کردند.

وی افزود: با خبر شدیم که مجمع نمایندگان گیلان مکاتبه ای با رئیس مجلس داشته و فردی رو معرفی کردند. ما انتظار داریم با توجه به مراجعات مردمی ، مجمع محترم تجدید نظر کنند در این انتخاب ، تا با این اقدامشان خدای نا کرده منجر به بروز برخی گره ها نشوند.

محمدعلی رمضانی نماینده منتخب مردم آستانه اشرفیه در مجلس یازدهم چندروز پس از انتخابات فوت کرد و مجمع نمایندگان گیلان در هفته گذشته رسول فرخی میکال نماینده لاهیجان را به عنوان نماینده معین آستانه اشرفیه انتخاب و به هیئت رئیسه مجلس معرفی کرد./انتهای پیام شلتوک