با نگاهی به دستورکار این جلسه یه ابهاماتی برای مردم به وجود میاد مثلا اینکه تعیین نمایندگان شورا در کمیسیون ها بخصوص کمیسیون حساس ماده صد که سالها در اختیار نجفی بود چرا محرمانه است؟ مگه چه تقسیم امتیازاتی قرار انجام بشه؟ البته همتی تو جلسه قبل یه اشاراتی کرده بود که دلایل بر هم زدن توافقش سر تعیین ریاست با تربیعی و محمددوست ارتباط زیادی با نگرفتن یک سری امتیازات داره….
البته موارد مبهم دیگه ای هم هست مثل قرارداد پایش تصویری با شرکت عرصه برق شمال بدون ترک تشریفات !! آیا قراره طبق روال قبلی شهرداری آستانه انتخاب شرکتهای مورد قرارداد بی برنامه و رابطه بازی باشه یا ضوابط و مزایده و مناقصه و امثالهم توشون رعایت میشه؟ یکی دیگراز بندهای چالشی دستورکار، درخواست پارک مسئله ساز بانوان توسط محمدوسته که چند هفته‌ایه اذهان عمومی بخصوص جامعه ورزشی بانوان آستانه رو مشغول کرده….شاید هم یکی از دلایل غیرعلنی برقرارکردن جلسه این باشد شاید همتی معتقده مردم نباید بدونن چرا قرار نیست آستانه پارک بانوان نداشته باشه…البته در این مورد هم دوست جلالی که مخالف اصلی احداث پارک بانوانه توضیحات مبسوطی در جلسه قبل ارائه کرد‌… حالا این موش و گربه بازیا چه دلایلی میتونه داشته باشه خدا میدونه!!
بندهای دیگه دستور کار هم که عادیه و تازه رسانه ای شدنشون شهرداریو خوشحال میکنه و به مردم امید میده مثل جدول گذاري بلوار امینیان و میدون حافظ و پشت مسجد جامع یا اعطای کلاه کاسکت به موتور سواران و حل و فصل مشکلات مردم مثل تفکیک زمین و… پس چه چیزی باعث شده رییس شورا تصمیم بگیره این جلسه بدون حضور مردم برگزار بشه؟

 

یک نکته دیگه در مورد این جلسه اینکه طبق قانون درخواست جلسه غیر علنی باید توسط استاندار، فرماندار یا شهردار و یا سه تن از اعضای شورا انجام بشه و صرفا به خواسته رییس شورا نمیتونه برگزار بشه
با این توضیحات باید ببینیم همتی در قبال این موضوع چه موضعی میگیره تا ابهامات از اذهان مردم و رسانه ها  زدوده بشه و مردم بدونن چرا نامحرمند!!