به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شلتوک ؛

رضا رحمانی امروز در آیین معارفه یونس محمودی فرماندار جدید شهرستان لاهیجان گفت: مردم لاهیجان بسیار مردم بافرهنگی هستند و این شهرستان ظرفیت های زیادی بویژه در بخش گردشگری دارد.

وی افزود: منطقه ای مانند لاهیجان اگر در استانهای آذربایجان، یزد و اصفهان بود، با بهره برداری درست بودجه همه استانشان را از این شهر در می آوردند.

رحمانی با انتقاد از بی ثباتی فرمانداران گفت: من ۶ سال است که در این شهرستانم و تاکنون ۶ فرماندار عوض شده است، یعنی بطور متوسط هر ۱۳ ماه یک فرماندار، آقای استاندار آیا ۱۳ ماه برای مدیریت در سطح فرمانداری زمان کوتاهی نیست؟

وی اضافه کرد: مردم از بعضی رفتارهای ماخسته شده اند وقتی می بینند که یکسال لاهیجان فرماندار نداشته است و این یعنی یکسال عقب افتادگی این شهرستان که معلوم نیست چگونه جبران خواهدشد.

دادستان لاهیجان با خطاب به جمیع نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت:عادت شده که هر نماینده ای که انتخاب می شود در اولین اقدام دست به تعویض فرماندار و بعد بخشداران می زند.

وی افزود: آقایان نماینده، شما قانون گذارید و شأن شما اجل از این رفتارهاست، اجازه دهید فرمانداران کارشان را بکنند و شما نظارت کنید.

در این آیین که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد لاهیجان برگزار شد یونس محمودی که کمتر از ۱۰ ماه از انتصابش به عنوان فرماندار آستانه اشرفیه می گذشت به عنوان فرماندار لاهیجان معرفی شد تا سخنان دادستان لاهیجان در مورد بی ثباتی در فرمانداری های گیلان و سردرگمی استاندار بی تجربه گیلان اثبات شود./انتهای پیام شلتوک