کشف دو جسد یخ زده در کوهستانهای اطراف رامسر

220

سرهنگ جلیل نبوی ،فرمانده انتظامی رامسر ، از کشف جسد یخ‌زده دو شهروند اهل این شهرستان در جنگل‌های دهستان جنت رودبار خبر داد.

وی عصر روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود : در حال حاضر اجساد برای بررسی دقیق به پزشکی قانونی انتقال داده شده است

وی ادامه داد: زمان دقیق فوت و همچنین علت فوت از سوی ماموران نیروی انتظامی در حال بررسی است و به محض دریافت اطلاعات بیشتر با مردم و رسانه ها در میان خواهیم گذاشت.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان رامسر نیز گفت: ساعت ۷:۳۰ صبح چهارشنبه ۱۵ دی ماه خبر مفقودی دو نفر به دلیل عزیمت روز دوشنبه به مناطق جنگلی و عدم بازگشت از سوی خانواده آنان به جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد.

هاتف باقرسلیمیدر ادامه با اشاره به اینکه مرکز امدادونجات کوهستانی لیماکده در کوههای جنت رودبار قرار دارد افزود: بلافاصله تیم مستقر در مرکز امداد و نجات حضور پیدا کرد و دو تیم پشتیبانی نیز به همراه ریاست اداره هلال احمر بلافاصله به جنت رودبار اعزام شدند. پس از اقدامات عملیاتی و تخصصی نیروهای امدادی هلال احمر رامسر، اجساد یخ زده این دو نفر ساعت ۹:۲۵ دقیقه صبح در کوه بعد از بازار جنت رودبار پیدا شد.

باقر سلیمی ادامه داد: پس از انجام اقدامات اولیه شناسایی و انتقال اجساد به مراجع قضایی تحویل داده شد و علت نیز توسط مراجع انتظامی و قضایی در حال بررسی است./شلتوک