به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شلتوک؛ در مراسمی با حضور ارسلان زارعی از ۲۴ امدادگر نمونه گیلان تجلیل شد. مهدی اکبرپور امدادگر هلال احمر آستانه اشرفیه هم در این مراسم با عنوان جوان نمونه گیلان مورد تقدیر قرارگرفت.

اکبرپور که متولد ۱۳۷۷ و کارشناس مهندسی معماری است در گفتگو با شلتوک گفت: بیشتر از ده سال است که بعنوان امدادگر با هلال احمر همکاری می کنم.

اکبرپور با اشاره به اینکه یک امدادگر باید همیشه در حال یادگرفتن باشد گفت: برای اینکه امدادگر توانمندی باشم تاکنون دوره های تخصصی نجات در جاده، نجات در آوار، پیش بیمارستانی، تغذیه، حمایت های روانی و اسکان اضطراری ، دوره های عمومی امداد و نجات ، کوهنوردی و شنا را با موفقیت پشت سرگذاشته ام.

وی با اذعان به اینکه از دوران نوجوانی علاقه زیادی به کمک کردن به دیگران داشته گفت: در راه امدادگری افراد زیادی به من کمک کردند ازجمله خانواده، دوستان و هم دوره ای های هلال احمر و بویژه کمیل پرناک رئیس جمعیت هلال احمر که با توجه به جوانی خودش، همیشه به جوانان اعتماد کرده و برای ما میدان تلاش و خودنمایی فراهم کرده است.

مسئول طرح نوروزی، مربی طرح دادرس، رابط خبری هلال، امدادگر پایگاه امدادی لاکوژده و امدادگر طرح سالم سازی دریا فقط بخشی از فعالیت های مهدی اکبرپور در سال جاری بوده است که وی را بعنوان جوان نمونه هلال احمر گیلان شاخص کرده است.

شلتوک برای این امدادگر آرزوی سلامتی و موفقیت بیشتر دارد./انتهای پیام news-688