به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شلتوک؛ نشست شورای اداری آستانه اشرفیه دیروز با موضوع معارفه معاون فرماندار و با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان تشکیل جلسه داد.

در این نشست یونس محمودی فرماندار از توانایی های کشاورزی آستانه اشرفیه و لزوم برنامه ریزی برای این امر گفت.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی امام جمعه آستانه اشرفیه از توانایی های آستانه اشرفیه و فرصت خدمتگزاری به محرومین و لزوم روستا گردشی مسئولین صحبت کرد.

محمدحسین قربانی نماینده شهرستان هم از توانایی های آستانه اشرفیه گفت و بعدش از بودجه سال ۹۹ شروع کرد و ازحقوق بازنشستگان، زیرساخت های آب، برق، گاز روستایی ومحوریت کشاورزی در آستانه اشرفیه گفت.

قربانی اینم گفت که بیشتر از یکسال است که چارت معاون برنامه ریزی و امورعمرانی برای این فرمانداری تصویب شده و تاالان خالی بوده، اما نگفت که چرا یکسال این اتفاق نیفتاد، اینم نگفت که چرا با این همه نیروهای توانمند که در آستانه اشرفیه هست، یک نفر غیر بومی و ناآشنا با شهرستان بر این مسند تکیه می زند.

در ادامه محمود قاسم نژاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان صحبت کرد، ایشونم از اهمیت و توانمندی های آستانه اشرفیه گفت.

بعدشم حکم حمید رضایی لاکساری قرائت شد و بهش تقدیم شد. حمید رضایی پیش از این بخشداری ماسال، معاونت فرمانداری فومن را در کارنامه خود دارد.

آخرشم رضایی صحبت کرد و از توانایی های آستانه اشرفیه مفصل گفت.

جالب این که معارفه معاون برنامه ریزی بود اما برخلاف برنامه ریزی انجام شده جلسه با ۴۰ دقیقه تأخیر آغاز شد.

جالب تر اینکه همه حاضران در جلسه مدیران ادارات و نهادهای شهرستان بودند و قاعدتا در روند کار با توانمندی های این شهرستان آشنا هستند، حالا چرا همه سخنرانها اصرار داشتند تا از توانمندیها ی این شهرستان حرف بزنن عجیب بود.

{gallery}705-news{/gallery}