آغاز ساخت مرکز جامع سلامت بندر کیاشهر

102

با حضور نماینده آستانه اشرفیه در مجلس و رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان کلنگ احداث مرکز جامع سلامت ویژه بندرکیاشهر به زمین زده شد
به گزارش پایگاه خبری شلتوک؛ دکتر محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در آیین کلنگ زنی این مرکز گفت:این مرکز با زیربنای هزار و ۸۰۰ متر مربع در ۳ طبقه احداث خواهد شد و علاوه بر فعالیت های بهداشتی خدمات رادیولوژی، داروخانه، گوارش، کلونوسکوپی، آندوسکوپی ودر صورت نیاز بستری ۲۴ تا ۴۸ ساعته بیماران را ارائه می کند.
وی افزود: مراکز جامع سلامت حداکثر در ۶۰۰ متر مربع ساخته می شود، اما بدلیل نیاز منطقه کیاشهر این مرکز ویژه با مساحت یک هزار و ۸۰۰ متر مربع ساخته خواهد شد.
ابراهیم نجفی نماینده آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی هم گفت: برای مرحله اول احداث این مرکز ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار تامین شده است که در طول ۶ ماه اسکلت اصلی ساختمان اجرا خواهد شد.
وی افزود: پروژه ساخت مرکز جامع سلامت ویژه کیاشهر برای تکمیل شدن در مراحل بعدی بیش از ۱۰۰۰ میلیارد ریال نیاز دارد که بنا بر وعده های مسئولان وزارت بهداشت پیش بینی می شود این مرکز دوسال آینده به بهره برداری برسد./انتهای پیام