بازهم بی توجهی مسئولین آستانه اشرفیه به هنرمندان تاسف بار شد

154

گروه موفق نمایشی تی تی آستانه اشرفیه به دلیل عدم حمایت مالی از حضور در دو بخش جشنواره بین المللی نمایش های آیینی انصراف می دهد
به گزارش پایگاه خبری شلتوک؛ محمدرضا جعفری لفوت سرپرست گروه نمایشی تی تی آستانه اشرفیه گفت:گروه تی تی شهریور ماه امسال موفق شد با نمایش رادیویی خیس خون خواب به کارگردانی پوریا کریمی در بخش رادیویی جشنواره بین المللی نمایش های آیینی سنتی در تهران و با نمایش چارودار در بخش معرکه ها و بازی های این جشنواره بین المللی در شهرکرد راه پیدا کند.
وی افزود: حضور یک گروه از یک شهرستان در این دو بخش جشنواره بین المللی یک اتفاق زبرگ و مهم هنری است که در گیلان هنرمندان گروه تی تی رقم زدند و می تواند در شناساندن نام آستانه اشرفیه از دریچه هنر بسیار مهم باشد.
سرپرست گروه تی تی اضافه کرد: برای اعزام تیم ۱۲ نفره گروه نمایشی تی تی به این دو جشنواره نیازمند حمایت های مسئولین استان و شهرستان هستیم که با توجه به بی توجهی مسئولین به این اتفاق مهم، گروه تی تی از حضور در این دو جشنواره مهم انصراف می دهد.
جعفری اضافه کرد: مسلما این رفتار برای هنرمندان این شهرستان که با دست خالی و با کمترین امکانات تلاش می کنند در جهت اعتلای فرهنگ گیلان و حفظ آیین ها و سنت ها تلاش کنند بسیار دلسرد کننده است.
انصراف گروه تی تی از این جشنواره و صحبت های محمدرضا جعفری یک بار دیگر ما را به یاد سخنرانی های شیک و پرطمطراق مسئولین می اندازد که در همه جلسات برای کاهش بسیاری از آسیب های اجتماعی دم از فرهنگ و کار فرهنگی می زنند. /انتهای پیام