تلاش نیروهای شهرداری برای کاهش آثار آبگرفتگی در آستانه اشرفیه

131

شهردار آستانه اشرفیه: بارش کم سابقه در مدت زمان کوتاه باعث آبگرفتگی معابرشهری شد.
به گزارش پایگاه خبری شلتوک؛ عبدالحسین داداشی شهردار آستانه اشرفیه گفت: حجم بارش بیش از ۵۰ میلی متر باران طی یک ساعت که در نوع خود بی سابقه بود بیش از ظرفیت کانال ها و لوله های دفع آب های سطحی بود و همین امر باعث آب گرفتگی در مناطق زیادی از شهر به ویژه اطراف حرم مطهر سیدجلال الدین اشرف، خیابان ابوذر و بخش هایی از بلوار مطهری شد .
وی افزود: با توجه به پیش بینی های هواشناسی، از اولین ساعت بارندگی نیروهای خدماتی و عمرانی شهرداری در معابر حضور داشتند و تلاش کردند تا هرچه سریعتر حجم گسترده آب را به سمت رودخانه ها، نهرها و کانال ها هدایت کنند.
شهردار آستانه اشرفیه اضافه کرد: با توجه به کاهش شدت بارندگی ها و با تلاش ماموران خدماتی شهرداری در اکثر معابر و خیابان های شهر آب گرفتگی ها برطرف شده است و نیروهای شهرداری تا پاین بارش ها به خدمات رسانی خود ادامه میدهند.
داداشی با بیان اینکه برخی از این آب گرفتگی ها سابقه چندین ساله دارد گفت: تیمی از کارشناسان شهرداری مأمور شدند تا با بررسی آب گرفتگی ها نقاط بحرانی و دلایل این آب گرفتگی ها را بررسی کنند تا رفع این معضلات در برنامه های شهرداری قرار بگیرد./پایان پیام
عکاس: میلاد آدر