آتش سوزی مرکز ترک اعتیاد لنگرود عمدی بود

133

دادستان مرکز استان گیلان: پس از تحقیقات توسط ضابطین دادگستری، فرد مجرم امروز در هنگام خروج از استان شناسایی و دستگیر شد
به گزارش پایگاه خبری شلتوک به نقل از صدا و سیمای گیلان، فرمانده انتظامی استان امروز گفت: متهم آتش سوزی عمدی مرکز ترک اعتیاد شهرستان لنگرود هنگام فرار از استان در شهرستان رودبار دستگیر شد.
سردار عزیزاله ملکی با بیان اینکه متهم در تحقیقات اولیه با توجه به دلایل و مستندات پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف کرد افزود: متهم ۲۸ ساله، در اعترافات اولیه خود عنوان کرد که حوالی ساعت ۵ بامداد روز حادثه با بنزینی که از قبل تهیه کرده بودم از دیوار پشت کمپ وارد ساختمان شدم و اقدام به آتش زدن ساختمان کردم.
وی گفت: متهم در اعترافات خود علت آتش زدن کمپ را اختلافات شخصی با مالک کمپ ترک اعتیاد اعلام کرده است.
شود.
دادستان مرکز استان با اشاره به اینکه از دقایق اولیه حادثه حسب تاکید‌های جدی رئیس قوه قضاییه و رئیس کل دادگستری استان در صحنه؛ تحقیقات همه جانبه شبانه روزی در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار گرفت، گفت: دستور داده شد تحقیقات جامع از مجروحان در بیمارستان توسط بازپرس انجام شود و همچنین دوربین‌های مدار بسته توسط ضابطین مورد بازبینی دقیق فنی قرار بگیرد.
سید مهدی فلاح میری افزود: پس از انجام تحقیقات مشخص شد کانون آتش سوزی در محلی غیر از محل قرار گرفتن بخاری بوده است.
وی گفت: به لحاظ شعله ور شدن آتش، عمدی بودن موضوع متصور شد و متعاقبا با ارجاع موضوع به کارشناس رسمی آتش‌نشانی با بررسی صحنه و رویت فیلم عمدی بودن حادثه تایید شد.
دادستان مرکز گیلان با بیان اینکه پس از وصول نظر کارشناس و تحقیقات معموله اقدامات شناسایی هر چه سریع‌تر انجام شد، افزود: تحقیقات توسط ضابطین دادگستری به طور مفصل و دقیق طی چند روز انجام شد./ پایان پیام