كلاهبرداري ۳۰۰ ميلياردی در آستانه اشرفیه با وعده های دروغین

67

فرمانده انتظامی گیلان از دستگيري فردي كه با وعده سرمایه‌گذاری، ۳۰۰ ميليارد ریال در آستانه‌اشرفیه کلاهبرداری کرده‌ بود، خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری شلتوک؛ سردار عزیزاله ملکی گفت: در پي شكايت ۱۴ نفر در شهرستان آستانه‌اشرفیه مبني بر اينكه فردي با وعده دروغین سرمایه‌گذاری و مشارکت در فروش و صادرات محصولات کشاورزی و پرداخت سود ماهیانه بالا و مانورهای متقلبانه نظر آنها را جلب و با دریافت مبالغی از این افراد کلاهبرداری کرده است، پيگيري موضوع در دستور كار پليس آگاهی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان گیلان افزود: با اقدامات پلیسی، محل اختفاء كلاهبردار ۴۰ ساله در شهرستان خمام شناسایی و با هماهنگی قضائی اين فرد دستگیر شد و در مواجهه با دلايل، مستندات و مدارك پليس به جرم خود مبني بر كلاهبرداري به مبلغ تقریبی ۳۰۰ ميليارد ريال از مال باختگان اعتراف كرد و با تكميل پروند‌ه‌‍‌ براي سير مراحل قانوني در اختيار مرجع قضائي قرار گرفت.
سردار ملکی در پايان با تاكيد بر اينكه افراد سودجو و كلاهبردار از هر شيوه‌اي براي رسيدن به مقاصد شوم خود و فريب افراد استفاده مي‌كنند، خاطرنشان كرد: مردم بايد دقت و هوشياري خود را در مواجهه با اين افراد داشته باشند و در صورت مشاهده موارد مشكوك، مراتب را به مركز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ اطلاع دهند./پایان پیام