پیست رهاشده کروبی حادثه آفرین شد

82

پیست نیمه کاره دو و میدانی ورزشگاه شهید کروبی آستانه اشرفیه باعث مصدومیت بازیکن پرسپولیس بندر کیاشهر شد
به گزارش پایگاه خبری شلتوک؛ به نقل از سوت نیوز، دو تیم آبی پوشان آستانه و پرسپولیس بندر کیاشهر از سری مسابقات لیگ برتر جوانان گیلان از ساعت ۱۴ یکشنبه ۱۲ آذر در ورزشگاه کروبی آستانه اشرفیه به مصاف هم رفتند که در پایان تیم آبی پوشان آستانه اشرفیه با نتیجه ۳ بر ۱ برنده این بازی شد.
در جریان این بازی در اوایل نیمه دوم ایمان قاسمی پژند بازیکن پرسپولیس بندرکیاشهر در طی بازی به علت سر خوردن روی پیست بتنی دور زمین چمن شهید کروبی آستانه دچار مصدومیت جدی از ناحیه دست شد و راهی بیمارستان شد.
پس از پیگیری های سوت نیوز متوجه شدیم فازاول این پیست که شامل زیرسازی بتنی بود باصرف ۵۵۰ میلیون تومان شهریور پارسال در هفته دولت به اسم پیست دو و میدانی افتتاح شد و قرار بود پس از فاز دوم و ایجاد روکش تارتان مورد استفاده بانوان بویژه در رشته های دوچرخه سواری و ورزش صبحگاهی قرار بگیرد.
با تغییر رئیس ورزش آستانه اشرفیه ادامه پروژه به فراموشی سپرده شد و با وجود اینکه هیات فوتبال و بازیکنانی که از زمین چمن این ورزشگاه استفاده می کنند بارها تذکر دادند اما این پیست به حال خود رها شد‌ بطوریکه بارها باعث مصدومیت بازیکنان فوتبال شد
آخرین مصدومیت هم همین مصدومیت بازیکن پرسپولیس بندر کیاشهر بود که بنظر می رسد اگر فکر عاجلی برای حل آن نشود آخرین حادثه این پیست نخواهد بود
محمد خوشنود رییس هیئت فوتبال آستانه اشرفیه در گفتگو با سوت نیوز گفت: دوبار بصورت کتبی و چندین بار بصورت حضوری از اداره ورزش و جوانان خواستار رسیدگی به این پیست شدیم.
البته سید هادی رضوی رئیس ورزش و جوانان آستانه اشرفیه پس از این بازی گفت: این پیست به لحاظ عرض و اندازه استاندارد لازم برای پیست دو و میدانی را ندارد و اشتباه مدیران قبلی بود که بدون پوشش تارتان یا چمن مصنوعی این پیست را افتتاح کردند.
وی افزود: در حال حاضر بدلیل کمبود اعتبارات امکان پوشش تارتان را نداریم و برای رفع موقت مشکل، مقداری چمن مصنوعی دسته دو تهیه کردیم که تا چند روز دیگر بر روی این پیست نصب می شود.
البته تجربه نشان می دهد پوشش موقت باعث فراموشی این پیست خواهد شد و آستانه اشرفیه از داشتن پیست دو و میدانی محروم خواهد ماند./پایان پیام