نامزدهای انتخابات آستانه اشرفیه ۲۲ نفر شدند

161

سخنگوی ستاد انتخابات گیلان: با ابلاغ جدید شورای محترم نگهبان ۲۴ نفر دیگر در حوزه‌های انتخابیه گیلان برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی احراز صلاحیت شدند
به گزارش پایگاه خبری شلتوک؛ به نقل از فارس؛ سیدجواد شفیعی ثابت دبیر ستاد انتخابات استان گیلان اظهار کرد: با اعلام اسامی جدید تائید صلاحیت شدگان از سوی شورای محترم نگهبان به ستاد انتخابات ۲۴ نفر دیگر به تائید صلاحیت شدگان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه گیلان افزوده شد.
دبیر ستاد انتخابات استان گیلان گفت: برابر جدول زمانبندی شورای محترم نگهبان تا ۲۰ بهمن اسامی تائید صلاحیت یا عدم تائید را می تواند مجددا اعلام نماید و بررسی ها نشان می دهد در تمامی حوزه های انتخابیه گیلان شاهد حضور سلایق سیاسی مختلف و تحقق راهبرد رقابت در انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم.
مجید طالب پور و محمدرضا علیرضا نژاد گوهردانی ۲ داوطلب تأیید صلاحیت شده از حوزه انتخابیه آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر هستند.
پیش از این نیز در مرحله اول ۱۷ نفر در حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر تأیید شده بودند، سپس شورای نگهبان در مرحله بررسی اعتراضات ابتدا اسمعیل تیع نورد و سمیرا ترکمن و در مرحله بعد حسین محمدپور را تأیید کردند تا تعدادرقبا در آستانه اشرفیه به ۲۰ برسد.
با تأیید مجید طالب پور و محمدرضاعلیرضانژاد تعداد نامزدهای آستانه اشرفیه به ۲۲ رسید.
هنوز گمانه زنی ها برای اضافه شدن افراد دیگری به این لیست ادامه دارد./پایان پیام