آقای مدیر کل ارشاد اندکی به بالا هم نگاه کنید

36
به گزارش شلتوک نشست پرسش و پاسخ مدیر کل ارشاد گیلان با رسانه ها و اهالی فرهنگ و هنر آستانه اشرفیه صبح امروز پنجشنبه ، در سالن اداره ارشاد آستانه اشرفیه برگزار شد.
در این نشست که با حضور طاهری ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، معاونین و جمعی از اصحاب رسانه واهالی فرهنگ و هنر آستانه اشرفیه برگزار شد، مشکلات و مسائل رسانه ها ، اهالی فرهنگ و هنرمندان آستانه اشرفیه مطرح شد .
د
ر این نشست مسائل صنفی ، معیشتی ، بیمه و مکان مناسب فعالیت مهمترین مسائل مطرح شده توسط نمایندگان اقشاری چون قاریان قرآنی ، رسانه ها ، اهالی فرهنگ، هنرمندان و نویسندگان بود.
همچنین گلایه از کمبود امکانات سالن ارشاد ، کم توجهی به استفاده از ظرفیت های دکتر معین و بی توجهی به مسائل معیشتی هنرمندان و اصحاب رسانه نیز در این جلسه عنوان شد.
در پایان پرسشها نیز مدیر کل و معاونین در خصوص رفع تعدادی از مشکلات قول هایی دادند.
نکته جالب توجه این جلسه این بود که در آغاز جلسه برق اداره ارشاد رفت و تا نیمه های پایانی همچنان برق قطع بود و مدیر کل در پاسخ حضار که چرا نباید اداره ارشاد و تنها سالن آمفی تئاتر شهرستان ، موتور برق داشته باشد گفت: ” ما در رشت هم موتور برق نداریم!!!”
همچنین در ادامه گلایه ها حضار به تارعنکبوت های بالای سن محل نشستن مدیر کل اشاره کردند  اشاره کردند که نشانه ی عمق مشکلات بی امکاناتی سالن است.