چند روز پیش یکی از شهروندان آستانه اشرفیه مطلبی در انتقاد از زمان فعالیت درمانگاه اهلبیت به پایگاه اطلاع رسانی شلتوک ارسال کرد که پس از بررسی صحت وسقم موضوع در شلتوک منتشر شد.
پس از درج این خبر واکنش های موافق و مخالفی در بین شهروندان بوجود آمد که در پی آن مدیر مجموعه درمانی اهلبیت با ارسال جوابیه ای به سوالات وانتقادهای همشهریان پاسخ داد.
شلتوک ضمن تشکر از همه همشهریان موافق و ممخالف این مطلب و هیئت مدیره این مجموعه بنابر وظیفه خود عین جوابیه مدیر مطب اهلبیت(ع) را منتشر می کند.
با سلام خدمت همشهریان محترم
در ارتباط با نظر یکی از شهروندان عزیز در مورد درمانگاه اهل بیت موارد زیر را  خاطر نشان می سازم:
۱٫این مجموعه با نام اهل بیت از ابتدا با نیت ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی تاسیس شده و در حال حاضر نیز به طور فعال در زمان های تعیین شده توسط وزارت بهداشت در حال خدمت رسانی می باشد وحضور پزشک در نوبت کاری غیر تعریف شده برای این مجموعه تخلف محسوب می گردد
 2.باتوجه به تعدد مراکز درمانی شبانه روزی درمرکز شهر و استقبال همشهریان از این مراکز ، علیرغم هشت سال فعالیت شبانه روزی مجموعه اهل بیت ، بر اساس نیاز سنجی، به صورت موقت کار این مجموعه از حالت شبانه روزی خارج شده  و معطوف به سایر نیازهای درمانی با اولویت بیشتر شده است.
 3.با توجه به شیوع بیماری اعتیاد و آثار مخرب فردی، خانوادگی و اجتماعی آن، بزرگترین مرکز جامع درمان اعتیاد و سلامت روان در آستانه اشرفیه با تعداد کثیری از بیماران و خانواده های تحت  پوشش آنها به صورت مستمر در حال دریافت خدمات درمانی از این مرکز می باشند.
 4.تمامی خدمات دندانپزشکی از جمله تشخیص، درمان جراحی و تصویربرداری در این مجموعه با تاکید بر شرایط اقتصادی بیماران و حداکثر همکاری جهت رفاه حال همشهریان عزیز در حال انجام می باشد.
 5.در آینده نزدیک ، بزرگترین مرکز ارتوپدی و جراحی استخوان و مفاصل در این مجموعه شروع به کار خواهد نمود که زیر ساخت های آن در حال آماده سازی است و قطعا همشهریان عزیز از آن بهره مند خواهند شد.
۶٫قابل به یادآوری است که در زمان عدم حضور متخصص چشم در شهرستان ، این مجموعه تا چندین سال نیازهای شهر را از این نظر تامین نموده است.
۷٫کلیه اقدامات تشخیصی و درمانی از جمله ویزیت پزشک، کنترل فشار خون، آزمایش قند خون، گرفتن نوار قلب، تزریقات و پانسمان در نوبت کاری «عصر» در این مجموعه در حال انجام است.
۸ . در صورت نیاز شهر به خدمات پزشکی عمومی در نوبت کاری صبح، قطعا این مجموعه وظیفه خود می داند که این موضوع را پیگیری نماید.
۹٫ در انتها ضمن تشکر و سپاس از تمامی همشهریان محترم و نقدها و حمایت ها، یادآور می گردم که با توجه به هماهنگی صورت گرفته با بزرگترین مرکز جراحی ارتوپدی شمال غرب کشور در تبریز «بیمارستان فوق تخصصی ارتوپدی شهدا»، با کمک و مساعدت مجموعه درمانی اهل بیت ، زمینه لازم جهت انتقال بیماران صعب العلاج و نیازمند، به این مرکز صورت خواهد گرفت ، همشهریان عزیز ، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۴۲۱۳۹۸۳۸ تماس حاصل نمایند.
دکتر بیژن پیشگاه