تخفیف ۲۰ درصدی کتاب در پاییز

270

تخفیف ۲۰ درصدی خرید کتاب درطرح پاییزه از ۲۹ آبان تا سوم آذرماه در گیلان اعمال می شود
به گزارش پایگاه خبری شلتوک، حسین ابراهیمیان معاون فرهنگی و امور رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: در این دوره از اجرای طرح حمایتی فصلانه های کتاب، کتب تالیفی با ۲۰ درصد و کتب ترجمه‌ با ۱۵ درصد تخفیف فروخته می شود و هر مشتری تا سقف ۳۰۰ هزار تومان‌می تواند خرید کند.
وی افزود: کتاب های عمومی،دانشگاهی و کودک و نوجوان مشمول طرح تخفیف پائیزه کتاب هستند؛ اما کتاب های آموزشی، کمک آموزشی، افست، فاقد شماره شابک و دارای شابک غلط مشمول طرح یاد شده نمی شوند.
ابراهیمیان اضافه کرد: انتشارات جنگل، فرازمند، طاعتی، وارسته، شهر کتاب‌ رشت ، پاتوق کتاب، روزگار، روشنان، ماه نو، مرکز فرهنگی بهشت، مژده، معلم، میرزایی، نشر چشمه، اردیبهشت و رستگار، بوستان ملت(لاهیجان)، شهر کتاب‌ (لاهیجان)، شهر کتاب‌ لنگرود، روشنا(بندر انزلی) و قصر دانش نوین(بندرانزلی) کتاب فروشی هایی هستند که در طرح پاییزه فعال هستند.
ابراهیمیان اضافه کرد: ارائه تخفیف در این طرح تنها شامل کتاب های چاپی است و سایر کالاهای فرهنگی عرضه شده در کتابفروشی را شامل نمی شود.
وی افزود: گیلانیان در طرح حمایتی فصل تابستان، ۱۰ میلیارد و ۸۱۳ میلیون و ۶۷۴ هزار ریال کتاب خریدند.
وی افزود: گیلانیان با خرید ۲۳ هزار و ۷۱۳ کتاب در طرح یادشده، رتبه ششم را به لحاظ پرفروش ترین استانهای کشور بر اساس تعداد کتاب خریداری شده کسب کردند./انتهای پیام