دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران

218

به گزارش شلتوک به نقل از همشهری ،دوستان اهل کتاب گوش به زنگ باشید! دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در بستر الکترونیک که از سوم بهمن‌ماه آغاز به کار کرده است و دوستداران کتاب تا دهم بهمن فرصت دارند برای بازدید و خرید کتاب به آدرس www.ketab.ir مراجعه کنند.

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران را به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی کشور در بستر الکترونیک و با هدف عدالت توزیعی و حمایت از مردم و صنف نشر و با حضور ناشران داخلی و خارجی برگزار کرده است.‌ هم‌چنین بستر و زمینه‌ی مناسب برای مشارکت در اجرای طرح خرید و اهدای کتاب از سوی خیرین حقیقی و حقوقی و نیز اختصاص بُن خرید کتاب از نمایشگاه به کارکنان فراهم شده است.

علی روضانی، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات در حاشیه این نمایشگاه گفت : «مردم در اولین روز نمایشگاه بیش از هشت میلیارد و هفتصد میلیون تومان و حدود ۱۲۴ هزار نسخه کتاب خریدند که رقم قابل توجهی است. این نمایشگاه به سراسر کشور خدمات می‌دهد، به روستاها، شهرها و مراکز دور و نزدیک کشور. لذا این نمایشگاه، دسترسی ای که برای مردم فراهم کرده، بی‌نظیر است. موضوع کودک و نوجوان در این نمایشگاه، در ابتدای دسته‌بندی‌های موضوعی قرار گرفته و موضوع‌های دیگری هم هست که مردم می‌توانند با سایت نمایشگاه مراجعه کنند.

ارسال کتاب‌در نمایشگاه مجازی کتاب رایگان است و کتاب‌ها ۲۰ درصد تخفیف خورده‌اند./شلتوک