فرمانداری آستانه اشرفیه،رضایی رفت، استقامتی آمد

364

با حضور معاون استاندار، مراسم معارفه سرپرست فرمانداری آستانه اشرفیه برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری شلتوک، در نشست شورای اداری شهرستان آستانه اشرفیه که عصر امروز در فرمانداری این شهرستان برگزارشد، حسین ذاکر استقامتی به عنوان سرپرست فرمانداری معرفی شد و از زحمات ۱۶ ماهه حمیدرضایی در سمت فرمانداری تقدیر شد.
در این نشست حسین مصطفی پور سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری گیلان با اشاره به اهمیت ارتباط مستقیم مسئولان با مردم گفت: حرم سیدجلال الدین اشرف(ع)، استعدادهای گردشگری و کشاورزی و نیروهای انسانی توانمند و تأثیرگذار از مهم ترین ظرفیت های آستانه اشرفیه برای توسعه است که باید مدنظر فرماندار جدید باشد.
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین طیبی از شأن خدمت به مردم گفت، ابراهیم نجفی از اعتبارات پل کابلی و توسعه حرم گفت،حمید رضایی فرماندار سابق برخی فراز و نشیب های دوران فرمانداری را بیان کرد و حسین ذاکر استقامتی خط مشی کاری خود را تبیین کرد.
بخشداری خمام، مسئول پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری، مسئول پیگیری های ویژه استانداران ادوار گیلان، نماینده وزارت کشور در هیات اشتغال اتباع خارجی و نماینده این وزارتخانه در کمیسیون تجدید نظر ماده ۱۰۰ شهرداری ها از جمله سوابق خدمتی ذاکراستقامتی است /انتهای پیام