بانوی والیبالیست آستانه ای بر سکوی چهارم آسیا

267

باریج اسانس کاشان با همراهی الهه پورصالح درمسابقات والیبال باشگاه های آسیا به مقام چهارمی دست یافت
به گزارش پایگاه خبری شلتوک، به نقل از سوت نیوز، تیم والیبال بانوان بزرگسال باریج اسانس کاشان به عنوان نماینده رسمی ایران در مسابقات جام باشگاههای آسیا حضور یافت و پس از ۶ بازی نفسگیر با ۲ پیروزی و ۴ شکست رتبه چهارم آسیا را کسب کرد.
تیم باریج اسانس در دو مسابقه اول با نتایج مشابه ۳ بر صفر ابتدا نماینده قرقیزستان و سپس جیزاخ ازبکستان را شکست داد و در ادامه با باختن در مقابل دایموند فود تایلند، آلتای قزاقستان و کوآنیش وی سی قزاقستان به بازی رده بندی راه یافت.
باریج اسانس در بازی رده بندی یکبار دیگر از تیم دایموند فود تایلند شکست خورد و به جایگاه چهارمی آسیا دست یافت.
نمایندگان والیبال باشگاههای بانوان ایران از سال ۲۰۰۸ تا کنون ۱۳ بار در این مسابقات حضور دارند و بهترین رتبه هایی که بدست آوردند همین رتبه چهارمی باریج اسانس و یک رتبه چهارمی سایپا در سال ۲۰۲۱ است.
الهه پورصالح والیبالیست جوان اهل آستانه اشرفیه و عضو باشگاه ذوب آهن در این مسابقات به عنوان یارکمکی تیم باریج اسانس را همراهی می کرد.
منا آشفته، مونا خواجه‌کلایی، شبنم علیخانی، نگار کیانی، هاله متقیان، سمانه سیاوشی، مهسا کدخدا، مریم حبیبی، زهرا صالحی، زهرا کریمی، آیتک سلامت، هانیه محتشمی، الهه پورصالح و زویا خالقی ترکیب تیم باریج اسانس در این رقابت‌ها را تشکیل می دادند.
فرزانه شعبان‌خمسه سرمربی، نیلوفر حجتی کمک مربی، فهیمه مهلوجی مربی بدنساز، ساجده سروش فیزیوتراپ، عالیه مهیاری سرپرست، به‌عنوان کادرفنی، تیم باریج اسانس را در این مسابقات هدایت کردند./انتهای پیام