درخشش دانشجوی آستانه ای در جشنواره دانشجویی فنی و حرفه ای

105

هاجر فلاح دانشجوی آستانه ای، مقام اول معرق و منبت جشنواره دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای سراسر کشور را از آن خود کرد
به گزارش پایگاه خبری شلتوک؛ سی‌امین جشنواره فرهنگی و هنری دانشگاه فنی و حرفه‌ای با محوریت قرآن و عترت در مشهد مقدس، سه‌شنبه ۱۳ تیرماه ۱۴۰۲، مصادف با فرخنده میلاد امام هادی(ع) با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.
سی امین جشنواره فرهنگی و هنری دانشگاه فنی و حرفه‌ای با فراخوان آثار و دریافت ۵هزار و ۲۰۰ اثردر مرحله استانی از ۳ تا ۸ خردادماه برگزارشد و برگزیدگان مرحله استانی به جشنواره کشوری در مشهد مقدس راه یافتند.
در این مسابقات که همزمان در دانشکده شهید منتظری و آموزشکده الزهرا مشهد از ۱۱ تا ۱۳ تیر ماه با حضوربیش از ۳۰۰ دانشجودانشجوی برگزیده در بخش‌های نه‌گانه معارفی، آوایی، نهج البلاغه، صحیفه، پژوهش، ادبی، هنری، نوآوری و فناوری برگزار شد.
در پایان این مسابقات هاجر فلاح حقگو دانشجوی رشته کارشناسی معماری اهل آستانه اشرفیه در رشته منبت و معرق رتبه اول کشور را کسب کرد، در این رشته امیرحسین ولی پور از ساری دوم شد و فاطمه وکیلی از همدان و محمدرضا قاسمی از شیراز بطور مشترک سوم شدند.
برگزیدگان این مسابقات به سی و هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور که نیمه‌های مردادماه سال جاری به میزبانی دانشگاه فرهنگیان در ارومیه برگزار می‌شود، راه می‌یابند./انتهای پیام