درخشش گروه تی تی آستانه اشرفیه در جشنواره شهروند لاهیجان

111

گروه تئاتر تی تی آستانه اشرفیه در دوازدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان شش جایزه را از آن خود کرد.
به گزارش پایگاه خبری شلتوک؛ محمدرضا جعفری لفوت رئیس انجمن نمایش آستانه اشرفیه گفت: دوازدهمین دوره جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان از از ۱۹ تا ۲۲ مهرماه به میزبانی لاهیجان برگزار شد.
وی افزود: در این دوره ۱۵۰ اثر از ۲۴ استان به دبیرخانه این جشنواره رسید که ۱۷ اثر در بخش مسابقه و پنج اثر در بخش کودک مورد پذیرش قرار گرفت و گروه‌های نمایشی در سه روز در ۶ نقطه شهر ۷۰ اجرا داشتند.
رئیس انجمن نمایش آستانه اشرفیه اضافه کرد: در مراسم اختتامیه این جشنواره میلاد حسین زاده برای طرح و ایده نمایش مجسمه واحمد الفتی برای ساخت موسیقی نمایش مجسمه مورد تقدیر قرار گرفتند.همچنین تقدیر بازی گروهی برای نمایش مجسمه به میلاد حسین زاده ومحمد رضا پورعلی و امید جلالی از سوی هیات محترم داوران جشنواره اعطا گردید و مریم مهدی پور پیربستی برای نویسندگی نمایش سیب گاز خورده مورد تقدیر هیات داوران قرار گرفت.
وی اضافه کرد: هنرمند نوجوان آستانه ای کیان جعفری لفوت که به عنوان داور کودک در این دوره از جشنواره حضور داشت نیز به عنوان داور منتخب هیات داوران انتخاب گردید.
جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان در سال های اخیر به یکی از جشنواره های معتبر نمایش در کشور تبدیل شده است./پایان پیام

گروه تی تی آستانه اشرفیه در جشنواره شهروند لاهیجانگروه تی تی آستانه اشرفیه در جشنواره شهروند لاهیجانگروه تی تی آستانه اشرفیه در جشنواره شهروند لاهیجانگروه تی تی آستانه اشرفیه در جشنواره شهروند لاهیجان