یکی از کاندیداهای مجلس در آستانه اشرفیه انصراف داد

245

دبیرستاد انتخابات گیلان خبر داد:۲۹ نفر از داوطلبین نامزدی انتخایات در گیلان انصراف دادند که یک نفر از آنها در حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه است.
به گزارش پایگاه خبری شلتوک؛ به نقل ا ز ایرنا؛ جواد شفیعی ثابت دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گیلان گفت: ۲۹ داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان تاکنون از ادامه رقابت‌ها انصراف داده‌اند.
وی افزود: از این تعداد ۲ داوطلب از حوزه انتخابیه آستارا، یک نفر آستانه‌اشرفیه، ۲ نفر از بندرانزلی، ۶ داوطلب از حوزه انتخابیه رشت و خمام، سه نفر از رودسر و املش، چهار نفر از حوزه تالش، رضوانشهر و ماسال، ۲ داوطلب از فومن و شفت، هشت نفر از لاهیجان و سیاهکل و یک نفر از حوزه انتخابیه لنگرود انصراف دادند.
رییس کمیته سیاسی ستاد انتخابات گیلان افزود: نتایج بررسی صلاحیت‌های داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شانزدهم ماه جاری توسط هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شورای نگهبان به وزارت کشور و ستادهای انتخاباتی استانداری‌های سراسر کشور اعلام خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: نتایج دریافتی از سوی فرمانداری‌های مراکز حوزه انتخابیه به داوطلبان اعلام می‌شود.
شنیده ها حاکی از آنست که نامزد انصرافی در حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه وحید شیدادوست است که در مرحله بررسی صلاحیت ها از سوی هیئت اجرایی آستانه اشرفیه با رأی عدم احراز صلاحیت مواجه شده بود.
در حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه برای داوطلبی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۳۴ نفر ثبت نام کرده بودند که در هیئت اجرایی صلاحیت ۲۲ نفر تأیید شد ، ۱۱ نفر با رأی عدم احراز صلاحیت مواجه شدند و صلاحیت ۱ نفر هم رد شده بود./پایان پیام