مراکز مشاوره امید و مداخله بهنگام در آستانه اشرفیه افتتاح شد

106

مرکز مشاوره و روانشناختی امید و مرکز مداخله بهنگام اختلالات رشدی و تربیتی آموزش و پرورش آستانه اشرفیه افتتاح شد
به گزارش پایگاه خبری شلتوک؛ در آیین افتتاح این مرکز که باحضور فرماندار آستانه اشرفیه برگزار شد؛علیرضا پایمردی مدیر آموزش و پرورش آستانه اشرفیه گفت: در مرکز مشاوره امید مشاوره های تخصصی در زمینه های خانواده و ازدواج، کودک و نوجوان، تربیتی و فرزندپروری، فردی، ارتباط بین فردی و اجتماعی، مهارت ها و سبک زندگی، هدایت تحصیلی و شغلی، آزمون های سراسری و برنامه ریزی درسی بصورت رایگان به ۱۱ هزار دانش آموز و خانواده های آنها ارائه خواهد شد.
وی افزود،: مرکز مداخله بهنگام رشدی و تربیتی هم در زیمنه سنجش دانش آموزان بدو ورود به مدرسه و همچنین شناسایی و کمک به رفع اختلالات یادگیری به دانش آموزان و خانواده هایشان خدمات ارائه می کند.
در این مراسم فرماندار آستانه اشرفیه هم گفت: امروزه با بسیاری از آسیب های اجتماعی همچون طلاق، اعتیاد، خودکشی و فضای مجازی مواجه هستیم که ریشه بسیاری از آنها به دوران کودکی و دانش آموزی برمی گردد.
وی افزود: اگر میخواهیم بسیاری از این آسیب ها را کاهش دهیم و جامعه پویایی داشته باشیم حتما باید به پرورش دانش آموزان در کنار آموزش، شناخت مسائل دانش آموزی و حل بموقع آن بپردازیم.
مرکز مشاوره امید همه روزه در ساعت اداری در محل میدان ام الشهدا(معلم سابق) و در ساختمان سابق مدرسه شهدای سردارجنگل به دانش آموزان و خانواده های آنها خدمات ارئه می کند./پایان پیام