هماهنگی شهردار و اعضای شورای شهر رشت سبب تسریع پروژه ها شده است

34
اولین مجمع مشورتی روسای شوراها و شهرداران مراکز شهرستان های استان گیلان  با حضور ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان، سرپرست معاونت هماهنگی و امور استانداری گیلان،فرماندار رشت،رییس، اعضای شورای اسلامی و شهردار رشت  برگزار شد.
رحیم شوقی در این نشست ضمن تبریک روز شوراها اظهار کرد: برگزاری چنین نشست‌هایی در تحقق برخی امور و مطالبات بسیار موثر خواهد بود.
شهردار رشت با تاکید بر اینکه همواره پاسخگوی رسانه ها و مردم است گفت:  لازمه ی پیشرفت شهر، تعامل مثبت شهرداری با مدیریت شهری می باشد و قطعا مردم ثمره همکاری شهرداری و شورا را در خدماتی که می گیرند احساس خواهند کرد .
وی با اشاره به تعامل مثبتی که با اعضای شورا دارد افزود: تعامل با اعضای شورا را در راستای تسریع روند توسعه شهر قرار داده ام تا هم افزایی و استفاده از پتانسیل های یکدیگر بتواند برای رسیدن به اهدافمان موثر باشد .
شوقی ادامه داد : همکاری خوبی که با اعضای شورا داریم سرعت اجرای برنامه ها را افزایش داده و امیدواریم  این رفتار به عنوان الگویی برای شهرداران بعدی باشد.
شوقی با قدردانی از  اعضای شورا و روسای کمیسیون ها  گفت:  حمایت صد درصدی در پیشبرد کارها  با محوریت اعضای شورا در حال انجام است و همدلی در این مسیر سبب تسهیل انجام امور می شود.
وی با اشاره به برنامه توسعه هفتم و پیش بینی تشکیل اتحادیه شهرداران تصریح کرد: بنده به نمایندگی از شهرداران استان در جلسات مقدماتی این اتحادیه شرکت کرده و پیش نویس اساس نامه این اتحادیه با حضور همه شهرداران کلانشهرها سراسر کشور در مشهد تهیه شده و لایحه اش باید به مجلس برود.
شهردار رشت با اشاره به رینگ ۹۰ متری اضافه کرد: احداث رینگ ۹۰ متری موجب می‌شود ترافیک به جریان اصلی تردد داخل شهر وارد نشده و کاهش ترافیک شهری را به دنبال دارد لذا تمام تلاش ما بر این است که این پروژه هر چه سریعتر به بهره برداری رسیده چرا که شهرداری برای تکمیل و سرعت بخشیدن به طرح های ناتمام عزم جدی دارد.
شوقی همچنین در خصوص زمان اتمام  پروژه های در دست اجرای شهرداری رشت اظهار امیدواری کرد: خوشبختانه پروژه ها  از پیشرفت خوبی برخوردار است و اکثر پروژه ها تا اوایل سال آینده به بهره برداری می رسد./شلتوک