به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شلتوک ؛ با شروع بارش بارون رحمت الهی و آب شدن برف هایی که چندروز ذهن و زندگی مارو با خودش درگیر کرده بود بحران، جای خودش رو به آرامش میده.

تو این چند روز همه مون بحق از بی برنامگی و ناکارآمدی ستاد بحران بشدت منتقد و عصبی بودیم، بی برنامگی هایی که از فردا فراموش میشه و در حوادث طبیعی آینده بازم خودنمایی می کنه و تکرار میشه، تکرار پشت تکرار.

اماحالا که بحران رد شده ، وقتشه که یه خداقوت تمام عیار به همه اونهایی بگیم که توبرف با تمام وجود تلاش کردن تا به مردم خدمت کنن.

نیروهای اداری وخدماتی شهرداری، برق، گاز، آب و فضلاب شهری و روستایی، مخابرات، هلال احمر، اورژانس، راهداری و راهسازی، راهنمایی و رانندگی، نیروی انتظامی، سپاه ، بسیج، هواشناسی، بهداشت، بیمارستان کوثر، محیط زیست، رانندگان ماشین های سبک و سنگین و بویژه دهیاران همه روستاهای شهرستان آستانه اشرفیه که صبورانه و فداکارانه برای رفع مشکلات مردم تلاش کردن.

یادمون نمیره که در این ۵ روز خیلی از این نیروها، حتی یکساعت هم به خونه نرفتند.

یادمون نمیره که خیلی هاشون نتونستن برف خونه خودشون رو پارو کنند، اما برای برف روبی معابر مردم در سردترین ساعات شب تلاش کردند.

یادمون نمیره که خیلی از این عزیزان صبورانه غرغرکردن، انتقاد و حتی بی احترامی های برخی همشهری هاشون رو تحمل کردن اما در کارشون کم نذاشتن.

اینکه در این چند روز بحق از عملکرد ستاد بحران شهرستان انتقاد شد، ارتباطی به کارکنان و نیروهای خدماتی نداره و متوجه برنامه ریزان و مدیران بحران است.

پس حالا که قراره این برف هم باهمه خوبی ها و بدی هاش به خاطراتمون اضافه بشه، یه گوشه قشنگ از این خاطرات رو اختصاص میدیم به زحمتکشان و تلاشگران خدمت به مردم و ضمن ادای احترام به خودشون و خانواده هاشون که صبورانه، نبود همسران و فرزندانشون رو تحمل کردن بهشون میگیم…… خداقوت./انتهای پیام شلتوک