نمایش پلی از جنس شیشه به کارگردانی مصطفی خوش نشین از آستانه اشرفیه در سی و دومین جشنواره تیاتر استانی خوش درخشید و به دبیرخانه جشنواره تیاتر فجرمعرفی شد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شلتوک ؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در مراسم اختتامیه این جشنواره که در مجتمع فرهنگی – هنری خاتم الانبیا رشت برگزار شد گفت: از ۲۶ اثر ارسالی به جشنواره تئاتر امسال ، ۹ اثر به مرحله استانی راه یافت که ۲ نمایش پلی از جنس شیشه به کارگردانی مصطفی خوش نشین از آستانه اشرفیه و بریده ها به کارگردانی رضا فتوت خواه از رشت برای شرکت در مرحله نهایی کشوری در جشنواره فجر ۹۹ انتخاب شد.
آثار راه یافته به مرحله نهایی این جشنواره در دو نوبت صبح و عصر به داوری  نادر برهانی مرند، اتابک نادری و سید وحید فخرموسوی  اجرا شد و این اجراها بصورت آنلاین پخش می شد که آمار بازدیدکنندگان، نشان از استقبال مخاطبان داشت.
در پایان آثار و نفرات برگزیده در هر بخش را به شرح ذیل اعلام کردند:
چهره پردازی: علی کاظمی برای نمایش پلی از جنس شیشه
طراحی پوستر و بروشور: هدی رسولی برای نمایش‌های لبخند باشکوه آقای گیلو بریده‌ها
طراحی لباس: زهرا صدری برای نمایش لبخند باشکوه آقای گیل
موسیقی: علی پارسابرای نمایش پلی از جنس شیشه(تقدیر) و آرش عشقیبرای بریده‌ها(برگزیده) شدند.
طراحی صحنه: رضا فتوت‌خواهبرای نمایش بریده‌ها
راحله رحیمی برای نمایش پلی از جنس شیشه جایزه دوم و الناز ابروش برای نگاتیوجایزه بهترین بازیگر زن این دوره از جشنواره را از آن خود کردند.
بازیگری مرد:
در این بخش نیز هیئت داوران جشنواره ضمن تقدیر ویژه از مجید پتکی برای نمایش تذکره سپیده بانو و غلام سیاه و روزبه رئوفی برای لبخند باشکوه آقای گیل، علیرضا عباسی برای بازی در نمایش خواب‌های شیشه‌ای و مهدی مخبری برای پلی از جنس شیشه به ‌ترتیب به‌عنوان نفرات سوم و دوم این بخش انتخاب کردند.
جایزه بهترین بازیگر مرد سی و دومین جشنواره تئاتر استانی گیلان نیز به مرتضی زینل برای ایفای نقش در نمایش بریده‌ها رسید.
زهرا صدری کارگردان نمایش لبخند باشکوه آقای گیلو مهرداد بخشی کارگردان نمایش نگاتیوبه‌ طور مشترک سوم شدند و مصطفی خوش‌نشینکارگردان پلی از جنس شیشه جایگاه دوم این بخش را ازآن خود کرد.
جایزه رتبه نخست بخش کارگردانی این دوره از جشنواره نیز به رضا فتوت‌خواه برای نمایش بریده‌هاتعلق گرفت.
نوید ایزدیاربرای نگارش نمایش بریده‌ها، نگار نادری برای پلی از جنس شیشه و مهرداد هنرمند برای نگاتیو به ‌ترتیب رتبه‌های اول تا سوم این بخش را به‌خود اختصاص دادند.
در نهایت؛ هیئت داوران سی و دومین جشنواره تئاتر استانی گیلان، نمایش‌های بریده‌هاو پلی از جنس شیشهرا بدون اولویت‌بندی به دبیرخانه سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر معرفی کردند.
جوایز کسب شده توسط گروه تیاتر تی تی:
رتبه برتر چهره پردازی علی کاظمی
رتبه دوم آهنگسازی علی پارسا
رتبه دوم بازیگری زن راحله رحیمی
رتبه دوم بازیگری مرد مهدی مخبری
رتبه دوم کارگردانی مصطفا خوش نشین
رتبه دوم نویسندگی نگار نادری
سی و دومین جشنواره تیاتر استانی گیلان/انتهای پیام شلتوک